17 maja 2022

Calvin Klein „świętuje” Dzień Matki. Do kampanii zaprosił… transseksualistę w ciąży

(fot. Raysonho @ Open Grid Scheduler / Grid Engine, CC0, via Wikimedia Commons)

Popularna marka modowa w osobliwy sposób celebrowała Dzień Matki, przypadający w Stanach Zjednoczonych 8 maja. Do kampanii mającej promować macierzyństwo zaproszono parę transseksualistów (kobieta, która identyfikuje się jako mężczyzna jest w widocznej ciąży). Deklaracja światopoglądowa właścicieli koncernu podzieliła konsumentów, z których część zainicjowało akcję #boycottcalvinklein.

Już od jakiegoś czasu producenci bielizny ze Stanów Zjednoczonych angażowali się w promocję kwestii poruszanych przez ruch „wokizmu” (ang. przebudzonych), takich jak np. trend body positive czy poparcie dla postulatów politycznych ruchu LGBT. W tym roku jednak, zapraszając do promocji macierzyństwa parę transseksualistów przekroczono pewną granicę.

„Dzisiaj, wspierając kobiety i matki na całym świecie, zwracamy uwagę na realia nowych rodzin… Erika Fernandes i Roberto Bete oczekują dziecka. Roberto ma lada dzień urodzić ich synka, Noah” – czytamy w opisie kampanii. Problem w tym, że Roberto urodziła się kobietą, a dzisiaj identyfikuje się jako mężczyzna. Z kolei Erika to biologiczny mężczyzna identyfikujący się jako kobieta. 

Wesprzyj nas już teraz!

Przez lata stosowania terapii hormonalnej, Roberto posiada zarost i bardziej męską postawę. Aby jeszcze bardziej upodobnić się do mężczyzny, przeszła zabieg usunięcia piersi. Na zdjęciach widać pozostałości operacji w postaci blizn. Mając na uwadze wrażliwość czytelników, nie publikujemy tych wstrząsających obrazów.

Kampania podzieliła konsumentów na wyraźnych zwolenników polityki marki oraz przeciwników, dla których osadzenie w roli matki „transseksualnego mężczyzny” to za wiele. W mediach społecznościowych zainicjowano bojkot koncernu, pod hasztagiem #boycottkalvinclein.

Calvin Klein to jedna z najpopularniejszych marek modowych na świecie. Do współpracy w swoich kampaniach zapraszano największe gwiazdy świata modellingu i Hollywood. Obecnie znajduje się na 63. miejscu najbogatszych koncernów modowych, a jaj wartość ocenia się na 1,5 miliarda USD.

Źródło: wirtualnemedia.pl / Twitter.com / fashionunited.com

PR

 

 

 

 

 

 

Wesprzyj nas!

Będziemy mogli trwać w naszej walce o Prawdę wyłącznie wtedy, jeśli Państwo – nasi widzowie i Darczyńcy – będą tego chcieli. Dlatego oddając w Państwa ręce nasze publikacje, prosimy o wsparcie misji naszych mediów.

Udostępnij
Komentarze(4)

Dodaj komentarz

Anuluj pisanie

Udostępnij przez

Cel na 2024 rok

Skutecznie demaskujemy liberalną i antychrześcijańską hipokryzję. Wspieraj naszą misję!

mamy: 105 665 zł cel: 300 000 zł
35%
wybierz kwotę:
Wspieram