3 lutego 2015

Promocja zła trwa: kalendarz promujący grzechy główne trafi do fanów napojów energetycznych

(fot. Krappweis/sxc.hu)

Marka Black Energy Drink postanowiła promować się za pomocą zła. Dlatego wydała kolejną już edycję mrocznych i obscenicznych kalendarzy „Seven ways to sin by Black 2015”.

 

Kalendarze wypełniają zdjęcia roznegliżowanych kobiet stylizowanych tak, by przedstawiać grzechy główne. To właśnie zło, czyli grzech ma być motywem przewodnim nowego kalendarza wydanego przez firmę Black Energy Drink.

 

Zgodnie z zamysłem twórców, kalendarz ma łączyć „piękno kobiecego ciała z tym, co zakazane”. Zdjęcia w nim zamieszczone obrazują: pychę, chciwość, nieczystość, zazdrość, łakomstwo, gniew i lenistwo.

 

Kalendarz nie trafi do wszystkich. Otrzyma ją wyselekcjonowana grupa odbiorców oraz fani marki. Jest to już druga edycja takiego kalendarza wydana przez Black Energy Drink. Pierwsza ukazała się w 2014 roku.

 

Źródło: marketingprzykawie.pl/wirtualne media.pl

ged

 

Wesprzyj nas!

Będziemy mogli trwać w naszej walce o Prawdę wyłącznie wtedy, jeśli Państwo – nasi widzowie i Darczyńcy – będą tego chcieli. Dlatego oddając w Państwa ręce nasze publikacje, prosimy o wsparcie misji naszych mediów.

Udostępnij
Komentarze(0)

Dodaj komentarz

Anuluj pisanie