Blisko połowa Polaków niechętnie patrzy na zaangażowanie wielu firm w Polsce po stronie homolobby. W ostatnich tygodniach liczne marki, w tym odzieżowe, nachalnie promowały homoseksualizm.
45 proc. Polaków mówi „nie” zaangażowaniu marek w postulaty ruchów LGBT+, w tym „zdecydowanie nie” mówi 26 proc. a „raczej nie” – 19 proc. Największą liczbę Polaków stanowi grupa osób niemających zdania – obojętność zadeklarowało 29 proc. badanych. Entuzjastami działań promujących homoseksualizm jest zaledwie 26 proc. respondentów („raczej tak” – 17 proc.; „zdecydowanie tak” – 9 proc.).
Wesprzyj nas już teraz!
Badania przeprowadzone przez Wavemaker pokazują nie tylko podział w kwestii stosunku Polaków to promocji ideologii homoseksualnej, ale także to, jak wielka ilość Polaków – jeśli wierzyć badaniom – pozostaje obojętna wobec aktywności ruchów LGBT+. Co to oznacza? Że uświadamianie zagrożenia, jakie stanowi dla nas homolobby ma sens. I nie warto zaprzestawać mówienia prawdy na ten temat.
W Polsce coraz więcej marek angażuje się w promocję homoseksualizmu. Ze wspieraniem postulatów ruchów LGBT+ kojarzone są takie brandy, jak Google, MTV, Netflix, Vogue czy H&M.
Źródło: marketingprzykawie.pl
ged