„Marka Gillette w swojej nowej kampanii chce promować integrację płci. Bohaterem spotu reklamowego First shave, the story of Samson jest transseksualny nastolatek”, informuje brytyjski dziennik „The Guardian”.
Gazeta podkreśla, że nowy spot reklamowy „First shave, the story of Samson” marki Gillette to część trwającej od dłuższego czasu kampanii nazwanej „My Best Self”, która ma na celu „promocję integracji płci”.
Wesprzyj nas już teraz!
W najnowszej reklamie zaprezentowano historię transseksualnego nastolatka – Samsona, którego ojciec uczy, jak należy się golić. – Cieszę się, że jestem na etapie, w którym naprawdę mogę się ogolić – mówi w spocie chłopiec. Spot kończy się hasłem: „Kiedykolwiek, gdziekolwiek, jakkolwiek, to się dzieje. Pierwsze golenie zawsze jest wyjątkowe”.
Bohater najnowszej reklamy Gillete napisał w poście na Facebooku, że to właśnie ojciec najbardziej wspierał go podczas jego tranzycji m.in. poprzez zachęcanie, aby chłopiec „zawsze był pewny siebie i żył w zgodzie ze sobą”.
Marka Gillette zapowiedziała, że nie jest to jej ostatnie słowo w promowaniu tematów związanych z transseksualizmem. Jak przypomina „The Guardian”, na początku tego roku „firma nawiązała współpracę z transpłciową aktywistką Jazz Jennings”.
Źródło: The Guardian / rp.pl
TK