„Zależny nam (…) żeby robić akcje edukacyjne w aspekcie kobiecości, seksualności, nie tylko mody i urody” – powiedziała w jednym z wywiadów Hanna Rydlewska, redaktor prowadząca Vogue.pl, strony internetowej słynnego magazynu o modzie i stylu życia.
To nie pierwsze tego typu zapowiedzi z tzw. świata mody. Od kilku tygodni akcje „edukowania seksualnego” prowadzi modelka Anja Rubik, której poglądy na temat relacji seksualnych są skrajnie permisywne.
Wesprzyj nas już teraz!
Czy podobnie jest z Vogue.pl? Jak stwierdziła prowadząca serwis, Hanna Rydlewska, serwis powinien mieć znacznie większy zakres działalności niż tylko promowanie mody. Zapytana przez mediamarketingonline.pl w jaki sposób pragnie kształtować młode czytelniczki, odparła: „zależy nam, żeby się angażować społecznie, robić akcje edukacyjne w aspekcie kobiecości, seksualności, nie tylko mody i urody. Widzę, że wśród tych młodych dziewczyn jest też taka potrzeba”.
Rydlewska przytoczyła także przykład takiego społecznego „angażowania się” Vogue.pl. Pierwszą odsłoną było spotkanie z modelką Adwoą Aboah, kobietą, która mimo młodego wieku (26 lat), ma już za sobą jedną aborcję. Przyznaje przy tym, że było to straszne doświadczenie, ale też – jak twierdzi – cieszy się, iż… miała wybór.
– To była moja decyzja i jestem zadowolona, że mogłam ją podjąć – zadeklarowała Aboah.
Czy naprawdę ma być ona wzorem do naśladowania dla młodych dziewczyn?
Źródło: metro.co.uk, mmonline.pl
ged
Zobacz także:
Rewolucja seksualna zagraża dzieciom