Liberalne media w USA z zadowoleniem odnotowują, iż w ciągu upływającego roku ponad 800 tys. osób dokonało homoseksualnego „coming outu” na Facebooku. Statystyki prowadzone w mediach społecznościowych miały stanowić podparcie dla lobby sodomskiego z okazji… Narodowego Dnia Coming Outu, który odbył się 11 października.
Facebook, prowadząc statystyki poparcia dla ruchu LGBT, odnotował, iż już 6 milionów Amerykanów ogłosiło swoją homoseksualną orientację, a pięć razy tyle wyraziło akceptację dla związków homoseksualnych oraz osób „transgenderowych”.
Wesprzyj nas już teraz!
„Dramatycznie wzrosła nie tylko ilość Amerykanów, którzy dokonali coming outu na Facebooku (od października 2014), ale również liczba tych, którzy wciąż to czynią każdego dnia” – odnotowuje Facebook w raporcie wydanym dla uczczenia… Narodowego Dnia Coming Outu.
To kuriozalne „święto” odbyło się 11 października. Z jego okazji władze Facebooka ogłosiły wyniki badań internetowych, wedle których trzy razy więcej osób dokonuje każdego dnia ujawnienia swojej nieheteronormatywnej orientacji niż jeszcze rok temu (wykres poniżej).
Portal społecznościowy przyznaje, iż do tego tęczowego „wykwitu” przyczyniła się decyzja Sądu Najwyższego o zrównaniu związków sodomskich z małżeństwami. „Wywarło to ogromny wpływ na liczbę ludzi dokonujących coming outu na Facebooku oraz wyrażających poparcie dla grup LGBT” – czytamy w raporcie. Facebook z zadowoleniem odnotował 6 milionów „coming outów” i w sumie 26 milionów osób, które pokryły swoje zdjęcia profilowe „tęczowym filtrem”.
Źródła: research.facebook.com / pcmag.com
FO