Jak informuje portal biztok.pl, z pierwotnej wersji reklamy sieci sklepów Lidl zniknęło „Boże Narodzenie”. W jego miejsce pojawiły się „te wyjątkowe dni”.
Świąteczną kampanię Lidl rozpoczął wyjątkowo wcześnie. O nowym spocie reklamowym poinformowano już ostatniego dnia października. W reklamie znalazły się wszystkie elementy charakterystyczne dla przedświątecznego okresu: zaśnieżone ulice pełne radosnych ludzi szykujących się do Świąt, choinki i inne bożonarodzeniowe dekoracje, bohaterowie dający sobie prezent podczas spotkania rodzinnego oraz piosenka „Let it snow”.
Wesprzyj nas już teraz!
Jak donosi biztok.pl w pierwotnej wersji reklamy Lidla lektor mówił o Świętach i Bożym Narodzeniu, ale do stacji telewizyjnych trafiła już wersja, gdzie zamiast świąt mamy „te wyjątkowe dni”.
Tak zmianę tłumaczy Lidl: – Zmiana w spocie reklamowym promującym szeroki asortyment delikatesowych produktów marki Deluxe związana jest z tym, że produkty te w tym roku dostępne są w sklepach naszej sieci już od 3 listopada. W mediach pojawiają się reklamy z treścią „ten czas” gdyż jest to pojęcie szersze obejmujące zarówno okres kilkutygodniowych przygotowań do Świąt Bożego Narodzenia, Mikołajki jak i samą Gwiazdkę – stwierdziła Anna Biskup, PR manager w Lidl Polska.
Źródło: biztok.pl. WirtualneMedia
luk