Przeszło 15 mln zł wydał rząd Donalda Tuska na reklamy i ogłoszenia w prasie, radiu i telewizji. Najwięcej dostało pismo Adama Michnika – „Gazeta Wyborcza”.
Tylko w minionym półroczu różne resorty rządu Donalda Tuska przeznaczyły w sumie aż 15 mln zł na ogłoszenia i autoreklamę w mediach. Szczególnymi względami cieszy się „Gazeta Wyborcza”, która otrzymała najwięcej – aż 607 tys. zł.
Wesprzyj nas już teraz!
Informacje te nie budzą wielkiego zaskoczenia, jeśli przeczytać w jaki sposób „Gazeta Wyborcza” pisze o Donaldzie Tusku i jego rządzie. Premier jest tam traktowany jako ostatnia zapora przed zalewem konserwatyzmu i oszołomstwa. Pismo Michnika nie kryje więc swojego braku krytycyzmu dla liberałów spod znaku Platformy Obywatelskiej.
Nie dziwi więc, że Tusk i jego ministrowie wspierają „Gazetę Wyborczą”, urządzając sobie na jej łamach autoreklamę i publikując dużą liczbę ogłoszeń.
Źródło: „Gazeta Polska Codziennie”
ged