„Miłość. Lepiej na całe życie” to kampania społeczna, która do września promować będzie trwałość relacji małżeńskich. – Chcemy pokazać trwały związek i małżeństwo jako wartość, przypomnieć, że mimo trudności i niesprzyjających czasów warto o nie dbać – wyjaśnia Paweł Woliński, prezes Fundacji Mamy i Taty, która organizuje akcję. Grupą docelową kampanii są mężczyźni i kobiety w wieku 20-35 lat, mieszkańcy miast o różnych postawach światopoglądowych. Głównym hasłem kampanii są słowa: „Miłość na całe życie jest możliwa”.
Jak pokazują badania wykonane na zlecenie Fundacji Mamy i Taty, młodzi Polacy mają dziś z „małżeństwem na całe życie” więcej skojarzeń negatywnych niż pozytywnych. – Świat, w którym żyją nie promuje trwałych relacji. Tymczasowość, ulotność, zmienność to podstawowe wymiary funkcjonowania rzeczywistości społecznej, która ich otacza – opowiada Paweł Woliński, prezes Fundacji Mamy i Taty.
Wesprzyj nas już teraz!
Z badań wynika także, że 75 proc. Polaków nadal tęskni za miłością na całe życie i tyleż samo uważa, że trwały związek jest źródłem prawdziwego szczęścia. Mimo iż wszystko zdaje się świadczyć o tym, że to nie jest czas „małżeństw do grobowej deski” i coraz trudniej w nie wierzyć i liczyć na nie, to nadal o nich marzymy.
– Chcemy w tej kampanii pokazać trwały związek i małżeństwo jako wartość. Przypomnieć odbiorcom, że mimo trudności i niesprzyjających czasów warto o nie dbać. Natchnąć nadzieją, że nadal może być to źródłem prawdziwego szczęścia i poczucia dobrostanu – tłumaczy Woliński.
Odwołując się do aspiracyjnych postaw, Fundacja postanowiła pokazać trwałą miłość jako obecnie trudno dostępną, ale tym bardziej cenną wartość, której nie można zastąpić niczym innym i która nie poddaje się coraz powszechniejszej mentalności konsumpcyjnej.
Organizatorzy kampanii mają nadzieję, iż treści edukacyjne przekazywane w ramach kampanii skłonią do refleksji i pomogą młodym w podejmowaniu mądrych decyzji życiowych i dadzą siłę do pielęgnowania relacji w istniejących związkach.
Kampania będzie prowadzona w stacjach telewizyjnych, w sieci kin Cinema City, w radiu, w prasie kobiecej oraz na 400 nośnikach reklamy zewnętrznej na terenie całej Polski.
Źródło: mamaitata.org.pl, KAI
pam