21 lipca 2019

Biznes po stronie LGBT? Polakom to się nie podoba

(fot. flickr.com)

Blisko połowa Polaków niechętnie patrzy na zaangażowanie wielu firm w Polsce po stronie homolobby. W ostatnich tygodniach liczne marki, w tym odzieżowe, nachalnie promowały homoseksualizm.

 

45 proc. Polaków mówi „nie” zaangażowaniu marek w postulaty ruchów LGBT+, w tym „zdecydowanie nie” mówi 26 proc. a „raczej nie” – 19 proc. Największą liczbę Polaków stanowi grupa osób niemających zdania – obojętność zadeklarowało 29 proc. badanych. Entuzjastami działań promujących homoseksualizm jest zaledwie 26 proc. respondentów („raczej tak” – 17 proc.; „zdecydowanie tak” – 9 proc.).

 

Badania przeprowadzone przez Wavemaker pokazują nie tylko podział w kwestii stosunku Polaków to promocji ideologii homoseksualnej, ale także to, jak wielka ilość Polaków – jeśli wierzyć badaniom – pozostaje obojętna wobec aktywności ruchów LGBT+. Co to oznacza? Że uświadamianie zagrożenia, jakie stanowi dla nas homolobby ma sens. I nie warto zaprzestawać mówienia prawdy na ten temat.

 

W Polsce coraz więcej marek angażuje się w promocję homoseksualizmu. Ze wspieraniem postulatów ruchów LGBT+ kojarzone są takie brandy, jak Google, MTV, Netflix, Vogue czy H&M.

 

 

Źródło: marketingprzykawie.pl

ged

Wesprzyj nas!

Będziemy mogli trwać w naszej walce o Prawdę wyłącznie wtedy, jeśli Państwo – nasi widzowie i Darczyńcy – będą tego chcieli. Dlatego oddając w Państwa ręce nasze publikacje, prosimy o wsparcie misji naszych mediów.

Udostępnij
Komentarze(0)

Dodaj komentarz

Anuluj pisanie