4 listopada 2021

Bulwersująca kampania Pfizera! Propaganda szczepionkowa z udziałem najmłodszych

(Nora Gossett, 7, reacts as she receives the Pfizer-BioNTech COVID-19 vaccine at Cohen Children's Medical Center as vaccines were approved for children aged 5-11, amid the coronavirus disease pandemic, in New Hyde Park, New York, U.S., November 4, 2021.,Image: 641570172, License: Rights-managed, Restrictions: , Model Release: no, Credit line: ANDREW KELLY / Reuters / Forum)

„Wszyscy chcemy być superbohaterami, a najwięksi z nich to ci, którzy pomagają innym. W tym roku tysiące takich jak my na całym świecie wzięło udział w testach szczepionki przeciw COVID-19. Kiedy się na to zgodzili, zostali prawdziwymi superbohaterami” – słyszymy w filmie będącym częścią kampanii promocyjnej szczepionek przeciw COVID-19 w grupie wiekowej 5-11 lat.

„Zobacz jak dzieci wyrażają podziękowania swoim superbohaterom; ochotnikom w wieku 5-11 lat do badań klinicznych nad szczepionką przeciw COVID-19. Jesteśmy niezmiernie wdzięczni uczestnikom prób i ich rodzinom” – pisze Pfizer na Twitterze komentując swój film promocyjny, do powstania którego zaangażowano kilkadziesiąt dzieci.

„Wszyscy chcemy być superbohaterami, a najwięksi z nich to ci, którzy pomagają innym. W tym roku tysiące takich jak my na całym świecie wzięło udział w testach szczepionki przeciw COVID-19. Kiedy się na to zgodzili, zostali prawdziwymi superbohaterami” – słyszymy w 1,5 minutowym klipie. Kilkuletnie dzieci powtarzają kwestie w stylu: „dziękujemy za odwagę”, „chęć pomagania innym”, „umiejętność ratowania świata” czy „bycie silnym i odważnym”

Wesprzyj nas już teraz!

.

„Pomagacie całemu światu” – słyszymy pod koniec nagrania. Wydaje się jednak, że rodzice zgadzając się na przetestowanie produktu na swoich dzieciach pomogli przede wszystkim amerykańskiemu koncernowi. Amerykańska Agencja Żywności i Leków (FDA) 29 października zatwierdziła awaryjne stosowanie szczepionki Pfizera przeciw COVID-19 u dzieci w wieku 5-11 lat. Pfizer wraz z Moderną monopolizują szczepienia wśród dzieci i młodzieży w starszych grupach wiekowych zarówno w USA jak i Unii Europejskiej.

Amerykański koncern poinformował, że w 2021 r. sprzedaż szczepionki opracowanej z niemieckim partnerem BioNTech, osiągnie 36 miliardów dolarów. W przyszłym roku spodziewa się natomiast 29 miliardów zysków. „Aby zrekompensować przewidywany spadek dochodów w 2022 r., zespół Pfizera/BioNTech wykazuje całkowity brak skrupułów i moralnych obiekcji podczas próby zdobycia tego potencjalnie ogromnego, niewykorzystanego rynku” – tak portal LifeSite News komentuje inicjatywę koncernu.

W związku z niskim ryzykiem hospitalizacji i śmierci z powodu COVID-19 u dzieci, przez opinię publiczną wciąż przetacza się debata w sprawie zasadności dopuszczenia preparatu w tych grupach wiekowych. Jak wynika z danych Amerykańskiej Akademii Pediatrycznej, w USA dochodzi do zaledwie 8498 przypadków zakażenia na 100 000 dzieci. Samo ryzyko zgonu dziecka z wynikiem dodatnim testu na obecność koronawirusa wynosi między 0.00 proc. a 0.03 proc.

Źródło: lifesitenews.com / Twitter.com / Pfizer / reuters.com / aap.com
PR

Wesprzyj nas!

Będziemy mogli trwać w naszej walce o Prawdę wyłącznie wtedy, jeśli Państwo – nasi widzowie i Darczyńcy – będą tego chcieli. Dlatego oddając w Państwa ręce nasze publikacje, prosimy o wsparcie misji naszych mediów.

Udostępnij

Udostępnij przez

Cel na 2025 rok

Po osiągnięciu celu na 2024 rok nie zwalniamy tempa! Zainwestuj w rozwój PCh24.pl w roku 2025!

mamy: 34 666 zł cel: 500 000 zł
7%
wybierz kwotę:
Wspieram