15 maja 2015

Prawie w 4 proc. polskich gospodarstw domowych nie ma odbiornika telewizyjnego. To nowy trend wśród Polaków – z których jednak część nadal ogląda filmy i seriale. Na komputerze.

„Rzeczpospolita” cytuje badania oglądalności telewizji w Polsce prowadzone prze firmę Nielsen Audience Measurement. Z wyników tych badań wynika, że odsetek tzw. gospodarstw zero TV, czyli tych, w których nie ogląda się już w ogóle tradycyjnej telewizji (czy to płatnej, czy darmowej naziemnej) stanowi już 3,8 proc. wszystkich gospodarstw.

W poprzednich latach ten odsetek sięgał 1 proc., następnie 2 proc. Widać więc, że ta liczba rośnie. Dla porównania, w USA mamy już 5 proc. takich gospodarstw – mówiła Elżbieta Gorajewska, prezes Niesen Audience Measurement.

Wesprzyj nas już teraz!

Nie oznacza to wcale, że w domach tych niczego się nie ogląda – przeciwnie, mieszkańcy większości z nich oglądają filmy i seriale na komputerach i urządzeniach mobilnych.

 

 

Źródło: „Rzeczpospolita”
kra

Wesprzyj nas!

Będziemy mogli trwać w naszej walce o Prawdę wyłącznie wtedy, jeśli Państwo – nasi widzowie i Darczyńcy – będą tego chcieli. Dlatego oddając w Państwa ręce nasze publikacje, prosimy o wsparcie misji naszych mediów.

Udostępnij

Udostępnij przez

Cel na 2025 rok

Po osiągnięciu celu na 2024 rok nie zwalniamy tempa! Zainwestuj w rozwój PCh24.pl w roku 2025!

mamy: 32 506 zł cel: 500 000 zł
7%
wybierz kwotę:
Wspieram