„W ciągu nieco ponad roku roboty zrealizowały w banku PKO BP 100 mln zadań, co oznacza dwukrotne przyspieszenie robotyzacji w porównaniu z poprzednimi latami. Bank wykorzystywał roboty, by szybciej i sprawniej obsługiwać klientów, m.in. w ramach programu wakacje kredytowe, a także by tworzyć i udostępniać nowe produkty oraz usługi”, informuje GazetaPrawna.pl.
Serwis internetowy „Dziennika Gazety Prawnej” zwraca uwagę, że w ciągu roku PKO Bank Polski podwoił zadania „cyfrowych pracowników”, a także wdrożył nowe rozwiązania z zakresu hiperautomatyzacji procesów.
„Roboty wspierały bank m.in w zadaniach wynikających z realizacji wakacji kredytowych. Ich rolą było ograniczenie do niezbędnego minimum czynności manualnych, koniecznych do zawieszenia kredytu hipotecznego, a następnie przywrócenie parametrów kredytu po zakończeniu okresu zawieszenia. Na początku maja br. łączny wolumen zadań związanych z obsługą tego procesu wyniósł ponad 2 mln. Hiperautomatyzacja wykorzystywana jest przez bank również do poprawy komunikacji z pośrednikami czy lepszej i szybszej weryfikacji danych. Wspiera procesy wsparcia sprzedaży, przygotowywania i rejestrowania umów, aktualizacji danych, monitoring czy zamykanie rachunków”, czytamy.
Wesprzyj nas już teraz!
Źródło: GazetaPrawna.pl