Nieprzychylne komentarze, zapowiedzi bojkotu, masowy odpływ obserwujących profile społecznościowe – to reakcja klientów holenderskiej marki odzieżowej na kampanię reklamową zawierającą wątki homoseksualne.
Wydarzyło się w Holandii: odzieżowa firma Suitsupply postanowiła zareklamować swoje produkty poprzez kampanię w stylu LGBT. Fotografie opublikowane w ramach sesji, a także film zamieszczony w internecie zawierały sceny z okazującymi sobie czułości parami jednopłciowymi.
Wesprzyj nas już teraz!
Jak na tak „postępowy” kraj jak Niderlandy, reakcja odbiorców była dosyć zaskakująca. Profile firmy na społecznościowych serwisach Facebook i Instagram – wbrew politycznej poprawności – zanotowały wiele nieprzychylnych komentarzy, zapowiedzi bojkotu marki. Instagramowe konto Suitsupply „schudło” o ponad 12 tysięcy obserwujących.
Fokke de Jong, prezes firmy przekonuje, że zamierzał „uczcić wszystkie związki między ludźmi, które opierają się na miłości”. Jego zdaniem, kampania przyniosła jego przedsiębiorstwu wielu nowych miłośników.
Źródło: wprost.pl/BBC
RoM