Znany teatrolog, krytyk teatralny i kulinarny – Maciej Nowak, który od wielu lat jest zadeklarowanym homoseksualistą, wziął udział w kampanii dotyczącej segregowania śmieci finansowanej przez Ministerstwo Środowiska. W jednym ze spotów wcielił się w rolę Świętego Mikołaja przynoszącego chłopcu prezenty.
Nowa kampania informacyjna Ministerstwa Środowiska skupia się na problemie odpowiedniego segregowania śmieci, a w swych spotach zachęca również najmłodszych do umiejętnej segregacji, która w konsekwencji ma wpłynąć na zmiany mentalnościowe wśród Polaków. Chcemy trafić do nieprzekonanych i pokazać, że segregacja śmieci ma sens i można ją z powodzeniem zorganizować nawet w małych kuchniach. Naszym celem jest również dostarczenie praktycznej wiedzy na temat sposobów postępowania z różnymi rodzajami odpadów – podkreśla minister środowiska Maciej Grabowski.
Wesprzyj nas już teraz!
Twarzą kampanii przygotowanej przez Ministerstwo Środowiska został Maciej Nowak, zadeklarowany homoseksualista, który swego coming out’u dokonał w 2001 roku na łamach „Gazety Wyborczej”. W 2012 roku w felietonie pt. „Mężczyźnie nie jadają zup mlecznych”, napisał: zmienić. Jestem szczęśliwy, że jestem pedałem.
W jednym ze spotów kampanijnych wcielił się w rolę uśmiechniętego Świętego Mikołaja przynoszącemu prezenty małemu chłopcu.
Źródło: mos.gov.pl
poz