6 września 2016

Homopropaganda z „katolickim” wsparciem. Wierzący na celowniku subkultury LGTB

(FOT.William Joubrel/Wostok Press/Maxppp France/FORUM)

W kampanię społeczną mającą „zmienić nastawienie osób wierzących do społeczności LGTB” zaangażowali się teologowie i publicyści periodyków określających się jako katolickie. Już wkrótce na ulicach polskich miast zawisną banery, a w internecie ruszy akcja promocyjna kampanii – informuje „Rzeczpospolita”.

 

Organizatorami kampanii są Wiara i Tęcza, Stowarzyszenie Tolerado oraz Kampania przeciw homofobii. Ten reprezentujący przypuszczalnie wszystkie odcienie homopropagandy – od wściekle antykatolickiej po rozgłaszającą swe przywiązanie do wiary działalność „chrześcijan LGTB” – zestaw stowarzyszeń chce już wkrótce obwiesić polskie miasta setkami bilbordów nawiązujących do kampanii społecznej „Przekażmy sobie znak pokoju”. Ukazywać będą dwie dłonie w braterskim uścisku, jedna opleciona różańcem, a druga tęczową opaską.

Wesprzyj nas już teraz!

 

W kampanię, jak informuje dziennik, zaangażowały się kluby „Tygodnika Powszechnego”, a patronatu udzieliły oprócz „TP” redakcje „Znaku”, „Więzi” oraz „Kontaktu”. Włączyli się też poszczególni publicyści m. in. naczelna „Znaku” Dominika Kozłowska, Katarzyna Jabłońska i Cezary Gawryś z „Więzi”, Maciej Onyszkiewicz z „Kontaktu” oraz Zuzanna Radzik z „Tygodnika Powszechnego”.  Wzięli w niej także udział teolog Halina Bortnowska i psycholog Natalia de Barbaro.

 

Angażujący się w kampanię nagrali na jej potrzeby spoty filmowe, w których mówią m. in. jak spotkania z LGTB wpłynęły na postrzeganie miejsc tych osób w Kościele.

 

Akcja na rzecz wymuszenia zmian w moralnym nauczaniu Kościoła trwa. Oby nie zabrakło nieugiętej postawy i odwagi odpowiedzialnym za stanie na jej straży.

 

 

Źródło: „Rzeczpospolita”

luk

Wesprzyj nas!

Będziemy mogli trwać w naszej walce o Prawdę wyłącznie wtedy, jeśli Państwo – nasi widzowie i Darczyńcy – będą tego chcieli. Dlatego oddając w Państwa ręce nasze publikacje, prosimy o wsparcie misji naszych mediów.

Udostępnij

Udostępnij przez

Cel na 2025 rok

Po osiągnięciu celu na 2024 rok nie zwalniamy tempa! Zainwestuj w rozwój PCh24.pl w roku 2025!

mamy: 32 506 zł cel: 500 000 zł
7%
wybierz kwotę:
Wspieram