Szwedzka sieć sklepów meblowych Ikea postanowiła kolejny raz sprowokować polskich katolików. Do sprzedaży przywróciła tęczową torbę. Czyni to na kilkanaście dni przed czerwcem, miesiącem, który w normalnym świecie poświęcony jest kultowi Najświętszego Serca Pana Jezusa – a w świecie ideologii neomarksistowskiej jest czasem obscenicznych parad.
Sieć Ikea podobną tęczową torbę sprzedaje w Polsce już kolejny raz. Wyrób wprowadziła do swojej oferty 17 maja, w którym aktywiści LGBT obchodzą swój „Międzynarodowy Dzień Przeciw Homofobii, Transfobii i Bifobii”.
Dochód ze sprzedaży tęczowej torby sieciówka zamierza przekazać fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, która – obok wielu innych inicjatyw – od kilku lat prowadzi kampanię LGBT+ja, w której zajmuje się „problemem przemocy wobec nieheteronormatywnych i transpłciowych nastolatków”, którzy mają w Polsce „na ogromną skalę doświadczać krzywdzenia”.
W ubiegłym roku ruszył też proces pracownika, który został w jednym ze sklepów sieci zwolniony z pracy po tym, jak zacytował Biblię w odpowiedzi na promowanie wśród personelu wspomnianego „Międzynarodowego Dnia” LGBT.
Źródła: money.pl, PCh24.pl
Pach