27 września 2020

Kanada, USA: „Ekologiczna” organizacja namawia do rezygnacji z dzieci

(Fot. Pixabay)

Organizacja działająca na rzecz depopulacji prowadzi na ulicach Vancouver oraz dwóch amerykańskich stanów kampanię plakatową, której celem jest zniechęcanie do rodzenia potomstwa. Idea przypomina chińską „politykę jednego dziecka” – także zmierza do depopulacji, choć innymi metodami i na razie dobrowolnie.

 

 

Wesprzyj nas już teraz!

„W Vancouver pojawiły się ostatnio billboardy zachęcające do posiadania maksymalnie jednego dziecka, albo nieposiadania ich wcale. Jedna planeta, jedno dziecko – głosi kampania, która  została rozpoczęta w celu doprowadzenia do zrównoważonej populacji na świecie. Na swojej stronie internetowej grupa twierdzi, że ich celem jest uświadomienie, że przeludnienie jest podstawową przyczyną wyczerpywania się zasobów, wymierania gatunków, ubóstwa i zmian klimatycznych” – czytamy na Goniec.net, polskim portalu wydawanym w Kanadzie.

 

Plakaty umieszczone zostały na przystankach komunikacji publicznej i innych miejscach odwiedzanych przez tłumy. Prezentują fotografie dzieci i hasła w stylu: „Wybraliśmy jedno dziecko!”, „Wybraliśmy bezdzietność!”, „Najlepszym prezentem, jaki możesz dać z miłości swojemu pierwszemu dziecku, jest to, że nie masz drugiego”.

 

Pod internetowym adresem kampanii One Planet, One Child („Jedna planeta, jedno dziecko”) znaleźć możemy szereg argumentów mających dowodzić słuszności rezygnacji z powiększenia rodziny. Koronnym jest zagrożenie, jakie stwarza ponoć działalność czy też sama obecność człowieka dla Ziemi.

 

„Chcesz walczyć ze zmianami klimatu? Miej mniej dzieci. Kolejne najlepsze działania to sprzedaż samochodu, unikanie lotów i przejście na wegetarianizm, zgodnie z badaniami dotyczącymi rzeczywistego wpływu różnych rodzajów ekologicznego stylu życia” – czytamy w zakładce poświęconej „zielonemu” aspektowi bezdzietności bądź małodzietności.

 

Drugim głównym powodem, dla którego – zdaniem ekologistów – powinniśmy zrezygnować z płodności, jest wysoki koszt utrzymywania rodziny. Jako remedium na śmiertelne zagrożenie planety ze strony człowieka, organizacja wymienia cały szereg metod antykoncepcyjnych i poronnych.

 

Na stronie znaleźć można też cały szereg przewrotnych sloganów mających ukazać rzekome dobrodziejstwa planu antynatalistycznego. Barwne logo akcji przypomina symbole kampanii prorodzinnych i przedstawia sylwetki pary dorosłych osób z jednym dzieckiem. Całą ideę kryjącą się za akcją można by śmiało streścić w stwierdzeniu: „Bądźcie bezpłodni i uczyńcie siebie poddanymi Ziemi”  – to dokładne zaprzeczenie zawartych w Starym Testamencie słów Boga Ojca.

 

 

 

Czytamy tam bowiem na przykład:

 

„MOŻESZ BYĆ CZĘŚCIĄ ROZWIĄZANIA

Młode kobiety (i ich partnerzy) na całym świecie bardzo wnikliwie rozważają, ile dzieci mają mieć, a nawet czy w ogóle chcą mieć dzieci. Założenie rodziny nie jest już uważane za domyślną czynność, którą należy wykonać po osiągnięciu dorosłości lub po ślubie.

Projekt Jedna Planeta, Jedno Dziecko ma ułatwić podjęcie świadomej decyzji dotyczącej wielkości rodziny.

 

Niektóre z aspektów do rozważenia:

Poczęcie dziecka zwiększa obciążenie planety związane z przeludnieniem;

Rezygnacja choćby z jednego dziecka zmniejsza ślad węglowy o wiele bardziej niż jakiekolwiek inne działania;

Piękny świat, jakiego pragniesz dla swojego dziecka, nie jest możliwy w przeludnieniu;

Im więcej dzieci dodamy, tym trudniej będzie im żyć na przyzwoitym poziomie;

Możesz nie życzyć dziecku takiego życia, jakie zapowiadają nasze obecne kryzysy środowiskowe (…)”.

 

 

Akcja, prowadzona również na terenie amerykańskich stanów Minnesota i Kolorado, firmowana jest przez istniejącą od 1992 roku organizację World Population Balance.

 

 

Źródła: Goniec.net, oneplanetonechild.org; worldpopulationbalance.org

RoM

 

 

 

 

Wesprzyj nas!

Będziemy mogli trwać w naszej walce o Prawdę wyłącznie wtedy, jeśli Państwo – nasi widzowie i Darczyńcy – będą tego chcieli. Dlatego oddając w Państwa ręce nasze publikacje, prosimy o wsparcie misji naszych mediów.

Udostępnij

Udostępnij przez

Cel na 2025 rok

Po osiągnięciu celu na 2024 rok nie zwalniamy tempa! Zainwestuj w rozwój PCh24.pl w roku 2025!

mamy: 37 300 zł cel: 500 000 zł
7%
wybierz kwotę:
Wspieram