Dzisiaj

Kolejny efekt Trumpa? Sieć McDonald’s porzuca wokeism i jarzmo homo-lobby

(fot. pixabay.com)

Popularna sieć fast-foodów McDonald’s zapowiada porzucenie szeregu polityk z zakresu „społecznej odpowiedzialności biznesu”, obejmującej m.in. szkolenia dotyczące różnorodności czy raportowanie organizacjom LGBT+.

McDonald’s dystansuje się od radykalnie lewicowej polityki „różnorodności, równości i integracji” (DEI). Zamiast nahalnej promocji mniejszości rasowych, etnicznych czy seksualnych, politykę dotyczącą zatrudnienia i szacunku, koncern chce oprzeć o bardziej  uniwersalną „Złotą Zasadę”, przez co rozumie „traktowanie wszystkch z godnością, uczciwością i szacunkem”.

Associated Press donosi, że sieć planuje porzucić konkretne cele z zakresu polityki różnorodności wobec kierownictwa wyższego szczebla. Dodatkowo, koncern pragnie zakończyć programy indoktrynacyjne dla pracowników, a dostawców zewnętrznych zwalnia z przestrzegania standardów DEI. McDonald’s podziękuje również za udział w „zewnętrzych ankietach” przeprowadzanych przez grupy nacisku LGBT+ jak Human Rights Campaign (HRC). Od nowego roku, zespół ds. różnorodności, zmieni nazwę na Globalny Zespółem ds. Włączania, co ma być „bardziej odpowiednie dla McDonald’s w świetle naszych wartości integracji”.

Wesprzyj nas już teraz!

„Stanowisko McDonald’s i nasze zaangażowanie w integrację jest niezachwiane” – oświadczyło kierownictwo McDonald’s w liście otwartym z 6 stycznia. „Od samego początku szczyciliśmy się zrozumieniem, że fundamentem naszej działalności są ludzie. Jak powiedział Fred Turner: „Jesteśmy firmą opartą na ludziach i nigdy o tym nie zapominamy” – podkreślono.

Sieć fast-foodów nie ukrywa, że wpływ na decyzję miało orzeczenie Sądu Najwyższego Stanów Zjednoczonych z 2023 r, w którym uznano afrmowanie konkretnej rasy w miejscu pracy za niezgodne z konstytucją. Jak zaznaczono, zmiany poprzedziły również wielokrotne spotkania z akcjonariuszami, co sugeruje negatywny wpływ ideologicznego zaangażowania na zyski firmy. McDonald’s dołącza do takich przedsiębiorstw jak Walmart, Jack Daniel’s, John Deere, Tractor Supply, Lowe’s, Toyota i Coors, które w ostatnim czasie porzuciły wokeism w polityce korporacyjnej.

Źródło: lifesitenews.com

PR

Walmart wycofuje się pod presją z finansowania „tęczowych” parad i korporacyjnej polityki DEI

USA: kolejna duża firma Lowe’s wycofuje się z polityki DEI

Toyota odchodzi od wspierania tęczowego lobby. Wycofuje się z zasad DEI

Jack Daniels rezygnuje z „woke” agendy. Kolejna znana marka obawia się bojkotu konsumenckiego

Wesprzyj nas!

Będziemy mogli trwać w naszej walce o Prawdę wyłącznie wtedy, jeśli Państwo – nasi widzowie i Darczyńcy – będą tego chcieli. Dlatego oddając w Państwa ręce nasze publikacje, prosimy o wsparcie misji naszych mediów.

Udostępnij

Udostępnij przez

Cel na 2025 rok

Po osiągnięciu celu na 2024 rok nie zwalniamy tempa! Zainwestuj w rozwój PCh24.pl w roku 2025!

mamy: 50 010 zł cel: 500 000 zł
10%
wybierz kwotę:
Wspieram