Instytut Globalizacji organizuje ogólnopolski konkurs na projekt logotypu kampanii antygender. Nagrodą jest zestaw książek pro-life oraz darmowy udział w kursach „Gender – ukryta prawda”.
– Konkurs przeznaczony jest dla wszystkich, którzy zawodowo lub amatorsko chcą spróbować sił w projektowaniu graficznym na potrzeby kampanii społecznych sprzeciwiających się gender. Dotychczas nie ma jednolitej komunikacji wizualnej projektów antygenderowych. Chcemy to zmienić – pokreśla dr Tomasz Teluk, prezes Instytutu Globalizacji. – To szansa dla każdego, kto jest wrażliwy społecznie, wyznaje tradycyjne wartości i chce zaistnieć w szerokiej świadomości odbiorcy – dodaje.
Wesprzyj nas już teraz!
Uczestniczyć w zajęciach będą mogli słuchacze z całej Polski, wykłady będą bowiem umieszczane na platformie e-learningowej. Z tego typu szkoleń prowadzonych przez ośrodek skorzystało dotychczas kilkuset chętnych.
Uczestnicy szkoleń będą mieli możliwość wysłuchać wykładów osób znanych z organizowania się w kwestiach obrony życia i wystąpień antygenderowych, a więc m.in. ks. prof. Tadeusza Guza (kierownik Katedry Filozofii Prawa KUL), ks. prof. Dariusza Oko, ks. prof. Pawła Bortkiewcza (teolog z Uniwersytetu A. Mickiewicza w Poznaniu), ks. dr. Marka Dziewieckiego, prof. Marii Ryś (kierownik Katedry Psychologii Rodziny w Instytucie Psychologii UKSW) czy Gabriele Kuby (niemiecka socjolog i publicystka katolicka).
Konkurs na projekt logotypu trwa do 24 lutego. Wszyscy zainteresowani mogą nadsyłać projekty na adres e-mailowy Instytutu Globalizacji: [email protected].
Źródło: „Nasz Dziennik”
KRaj