17 czerwca 2022

Kpiny z ostatniej wieczerzy. Producent tureckiego likieru obraził w reklamie chrześcijańskie świętości

(fot. youtube/ Yakamoz Raki)

Niemiecka Rada ds. Reklamy orzekła, że spot reklamowy tureckiego producenta alkoholu obraża uczucia religijne chrześcijan. Przedsiębiorstwo Yakamoz, wytwarzające tradycyjny likier anyżowy opublikowało w mediach społecznościowych parodię ostatniej wieczerzy.

W klipie promocyjnym aktor pozorujący na Chrystusa nie dokonuje przeistoczenia w noc przed ukrzyżowaniem, ale pije napój producenta. Rzymscy żołnierze, zamiast pojmać Jezusa, stukają się z nim i apostołami kieliszkami napełnionymi alkoholem i wspólnie śpiewają „Alleluja”. Następnie wszyscy bohaterowie przedstawionej sceny siadają wspólnie i upajają się anyżowym likierem. 

Producent po interwencji niemieckiej instytucji zobowiązał się do zmiany wyemitowanej reklamy i wystosował oświadczenie, w którym przekonywał, że poniżenie chrześcijańskich wierzeń nie było jego celem. Jeśli obietnica wycofania spotu nie zostanie zrealizowana, do Rady ds. Reklamy wpłynie oficjalna publiczna skarga, informuje katolisch.de.

 

Źródło: katolisch.de

FA

Wesprzyj nas!

Będziemy mogli trwać w naszej walce o Prawdę wyłącznie wtedy, jeśli Państwo – nasi widzowie i Darczyńcy – będą tego chcieli. Dlatego oddając w Państwa ręce nasze publikacje, prosimy o wsparcie misji naszych mediów.

Udostępnij

Udostępnij przez

Cel na 2025 rok

Po osiągnięciu celu na 2024 rok nie zwalniamy tempa! Zainwestuj w rozwój PCh24.pl w roku 2025!

mamy: 32 506 zł cel: 500 000 zł
7%
wybierz kwotę:
Wspieram