19 listopada 2014

Lidl szykuje się do Świąt: znikło „Boże Narodzenie”, są „te dni”

(fot.Rafal Kuzma / FORUM)

Jak informuje portal biztok.pl, z pierwotnej wersji reklamy sieci sklepów Lidl zniknęło „Boże Narodzenie”. W jego miejsce pojawiły się „te wyjątkowe dni”.


Świąteczną kampanię Lidl rozpoczął wyjątkowo wcześnie. O nowym spocie reklamowym poinformowano już ostatniego dnia października. W reklamie znalazły się wszystkie elementy charakterystyczne dla przedświątecznego okresu: zaśnieżone ulice pełne radosnych ludzi szykujących się do Świąt, choinki i inne bożonarodzeniowe dekoracje, bohaterowie dający sobie prezent podczas spotkania rodzinnego oraz piosenka „Let it snow”.

Wesprzyj nas już teraz!

 

Jak donosi biztok.pl w pierwotnej wersji reklamy Lidla lektor mówił o Świętach i Bożym Narodzeniu, ale do stacji telewizyjnych trafiła już wersja, gdzie zamiast świąt mamy „te wyjątkowe dni”.

 

Tak zmianę tłumaczy Lidl:  – Zmiana w spocie reklamowym promującym szeroki asortyment delikatesowych produktów marki Deluxe związana jest z tym, że produkty te w tym roku dostępne są w sklepach naszej sieci już od 3 listopada. W mediach pojawiają się reklamy z treścią „ten czas” gdyż jest to pojęcie szersze obejmujące zarówno okres kilkutygodniowych przygotowań do Świąt Bożego Narodzenia, Mikołajki jak i samą Gwiazdkę – stwierdziła Anna Biskup, PR manager w Lidl Polska.

 

 

 

Źródło: biztok.pl. WirtualneMedia

luk

Wesprzyj nas!

Będziemy mogli trwać w naszej walce o Prawdę wyłącznie wtedy, jeśli Państwo – nasi widzowie i Darczyńcy – będą tego chcieli. Dlatego oddając w Państwa ręce nasze publikacje, prosimy o wsparcie misji naszych mediów.

Udostępnij

Udostępnij przez

Cel na 2025 rok

Po osiągnięciu celu na 2024 rok nie zwalniamy tempa! Zainwestuj w rozwój PCh24.pl w roku 2025!

mamy: 37 300 zł cel: 500 000 zł
7%
wybierz kwotę:
Wspieram