22 września 2017

Lipton idzie w ślady Lidla. Koncern usuwa krzyże na niektórych opakowaniach swoich produktów

(By Godot13 (Own work) [CC BY-SA 3.0 (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0)], via Wikimedia Commons)

Herbaciany (i nie tylko) koncern Lipton postanowił usunąć krzyże z cerkiewnych wież na opakowaniu rosyjskiej herbaty earl grey – podał portal intoleranceagaistchristians.eu. Dla bardziej wtajemniczonych w krajobraz rosyjskiej stolicy nie ma wątpliwości, że na opakowaniach został ukazany piękny moskiewski Sobór Wasyla Błogosławionego na Placu Czerwonym.

                       

To bardzo ważna dla rosyjskiego prawosławia świątynia. Dziwi zatem – przynajmniej na razie – brak reakcji zarówno Cerkwi, jak i licznych w Rosji organizacji prawosławnych oraz samych wiernych.

Wesprzyj nas już teraz!

 

Czyżby Lipton poszedł śladami Lidla, który kilkanaście dni temu – przed „Tygodniem greckim” masowo usuwał krzyże z cerkwi na greckiej wyspie Santorini?

 

Marka Lipton jest częścią międzynarodowego koncernu Unilever kupującego herbatę także dla jednej z popularniejszych polskich marek. Decyzję zarządu Liptona (Unilever) można interpretować jako swoiste zachęcenie do kupowania swoich produktów przez niezwykle chłonny rynek krajów arabskich – wielbiciela wszystkich odmian herbaty.

 

Marka Lidl natomiast, która usuwając krzyże mocno podpadła nawet w ateistycznych Czechach, jest nakierowana tylko i wyłącznie na rynek europejski.

 

Nie ma na razie sygnałów, na rynek jakich krajów trafiły  herbaty z opakowaniami z cerkwią bez krzyży.

 

ChS

Źródło: intoleranceagaistchristians.eu, 24chasa.bg

Wesprzyj nas!

Będziemy mogli trwać w naszej walce o Prawdę wyłącznie wtedy, jeśli Państwo – nasi widzowie i Darczyńcy – będą tego chcieli. Dlatego oddając w Państwa ręce nasze publikacje, prosimy o wsparcie misji naszych mediów.

Udostępnij
Komentarze(0)

Dodaj komentarz

Anuluj pisanie

Udostępnij przez

Cel na 2024 rok

Bez Państwa pomocy nie uratujemy Polski przed planami antykatolickiego rządu! Wesprzyj nas w tej walce!

mamy: 310 141 zł cel: 300 000 zł
103%
wybierz kwotę:
Wspieram