8 października 2015

Medialny homospektakl z księdzem Charamsą wyceniony na… blisko 4 miliony złotych

(fot. ANSA/LUCIANO DEL CASTILLO/FORUM)

W opinii agencji PR medialny „coming out” księdza Charamsy stanowi jedną z bardziej skutecznych akcji promocyjnych. Skandaliczny spektakl został wyceniony na prawie 4 mln złotych.

Gdyby potraktować medialne publikacje dotyczące księdza Charamsy jako kampanię promującą jego stanowisko wobec Kościoła katolickiego, należałoby głęboko sięgnąć do kieszeni. Jak wynika z monitoringu mediów w firmie IMM, szacunkowa wartość publikacji na temat to niemal 4 mln zł, a słowa “kampania”, “marketing” i “promocja” pojawiały się w komentarzach na temat działań księdza Charamsy wyjątkowo często – czytamy na portalu wPolityce.pl, cytującym analizę Łukasza Jadasia na medium.com.

Od piątku 2 października do środy 7 października – jak wynika z monitoringu mediów w IMM, w gazetach, czasopismach i portalach internetowych (bez uwzględnienia mediów społecznościowych) – ukazało się blisko 200 artykułów, w których pojawa się nazwisko duchownego.

Wesprzyj nas już teraz!

Jak dowiadujemy się z medium.com, „gdyby każdą z tych publikacji - biorąc pod uwagę m.in. jej wielkość i miejsce, które zajmowała na stronach gazet, czasopism oraz stron internetowych - potraktować jako reklamę, to wartość całej kampanii sięgnęłaby 3,8 mln zł”.

 

 

 

Źródło:wPolityce.pl

luk

 

 

 

Wesprzyj nas!

Będziemy mogli trwać w naszej walce o Prawdę wyłącznie wtedy, jeśli Państwo – nasi widzowie i Darczyńcy – będą tego chcieli. Dlatego oddając w Państwa ręce nasze publikacje, prosimy o wsparcie misji naszych mediów.

Udostępnij

Udostępnij przez

Cel na 2025 rok

Po osiągnięciu celu na 2024 rok nie zwalniamy tempa! Zainwestuj w rozwój PCh24.pl w roku 2025!

mamy: 32 506 zł cel: 500 000 zł
7%
wybierz kwotę:
Wspieram