30 lipca 2021

Michał Dworczyk: na akcje promocyjne na rzecz szczepień przeciw COVID wydano do tej pory ponad miliard złotych

(fot. Twitter / Michał Dworczyk)

Ponad 1 000 000 000 zł (słownie: miliard!) złotych kosztowały nas łącznie dotychczasowe akcje promujące szczepienia przeciw COVID-19. O sprawie poinformował w piątek szef KPRM Michał Dworczyk który jest również odpowiedzialny za Narodowy Program Szczepień.

Dworczyk mówił, że dotychczas pory uruchomiono ponad 6 tys. punktów szczepień populacyjnych i ponad 500 punktów szczepień powszechnych. – Rozpoczęto szczepienia w trakcie masowych imprez, w mobilnych punktach. Takim pierwszym dużym projektem była akcja „Zaszczep się w majówkę”. Były szczepienia w zakładach pracy, gdzie blisko 1 milion pracowników dzięki temu zostało zaszczepionych – wymieniał.

Zaangażowaliśmy samorządy do tego, żeby kontaktować się z każdym mieszkańcem powyżej 55. roku życia. Rozpoczęliśmy kolejny program z POZ-ami, które kontaktują się również telefonicznie proponując szczepienia swoim pacjentom powyżej 55. roku życia – tłumaczył szef KPRM.

Wesprzyj nas już teraz!

Prowadziliśmy też dwie duże kampanie – pierwsza to była kampania edukacyjna „Szczepimy się”; druga to była kampania profrekwencyjna „Ostatnia prosta”. Było tam wielu aktorów, sportowców – wszystko po to, żeby po pierwsze przekazać rzetelną informację, a po drugie zachęcić do szczepienia, bo to jest jedyny sposób na pokonanie pandemii – podkreślał Dworczyk dodając, że jego zdaniem na akcje promocyjne na rzecz szczepień wydano do tej pory ponad 1 mld złotych.

 

Źródło: DoRzeczy.pl

TK

Wesprzyj nas!

Będziemy mogli trwać w naszej walce o Prawdę wyłącznie wtedy, jeśli Państwo – nasi widzowie i Darczyńcy – będą tego chcieli. Dlatego oddając w Państwa ręce nasze publikacje, prosimy o wsparcie misji naszych mediów.

Udostępnij

Udostępnij przez

Cel na 2025 rok

Po osiągnięciu celu na 2024 rok nie zwalniamy tempa! Zainwestuj w rozwój PCh24.pl w roku 2025!

mamy: 32 556 zł cel: 500 000 zł
7%
wybierz kwotę:
Wspieram