26 stycznia 2016

Spółki Skarbu Państwa za rządów poprzedniej koalicji wydały na reklamę prawie 360 milionów złotych – czytamy w „Naszym Dzienniku”. Reklamy trafiały przede wszystkim do mediów prorządowych.

 

Prawie 250 milionów złotych przypadło na 20 największych reklamobiorców. Na media prywatne przypadło 311 milionów złotych, a na publiczne 45 milionów złotych. Poza tym na billboardy, przesyłki pocztowe, ulotki, przyczepy reklamowe i reklamę w środkach komunikacji wydano 74 miliony złotych.

Wesprzyj nas już teraz!

 

O podanie tych informacji wnioskował poseł Kukiz‘15 Andrzej Maciejewski.

 

Na szczególną uwagę zwraca zestawienie 20 największych reklamobiorców, na których przypadło prawie 250 mln zł. I tak TVP otrzymała ponad 35 mln zł, a TVN prawie 22 mln. 9 mln wydano na reklamę w grupie Onet.pl. Z kolei Agora otrzymała ponad 17 mln zł. Blisko 14 mln zgarnęły Eurozet i Radio Zet.

 

Sporo mniej otrzymał Polsat, „jedynie” niecałe 11 mln. Niewiele mniej zainkasowało Polskie Radio – które otrzymało 7 mln 900 tys. zł. Listę uzupełniają Polska Press – z ponad 6 milionami , grupa Google z 5-cioma i spółka Gremi wydawca „Rzeczpospolitej” z 4, 5 mln.

 

 

Źródło: „Nasz Dziennik”

luk

 

Wesprzyj nas!

Będziemy mogli trwać w naszej walce o Prawdę wyłącznie wtedy, jeśli Państwo – nasi widzowie i Darczyńcy – będą tego chcieli. Dlatego oddając w Państwa ręce nasze publikacje, prosimy o wsparcie misji naszych mediów.

Udostępnij

Udostępnij przez

Cel na 2025 rok

Po osiągnięciu celu na 2024 rok nie zwalniamy tempa! Zainwestuj w rozwój PCh24.pl w roku 2025!

mamy: 32 351 zł cel: 500 000 zł
6%
wybierz kwotę:
Wspieram