Prezentowana na globalnej platformie filmowej Netflix, a przeznaczona dla dwulatków kreskówka „CoComelon Lane” ukazuje związki jednopłciowe jako wzorzec godny naśladowania. Z powodu notorycznego promowania dewiacyjnych postaw nadawca musi liczyć się z bojkotem konsumenckim podobnym do głośnej afery związanej z kampanią piwa Bud Light.
Według Netflixa „CoComelon Lane” to „najpopularniejszy serial dla niemowląt i małych dzieci w wieku do 2-3 lat”. Do takiego grona platforma skierowała filmowy motyw pary homoseksualnej, która namawia paroletniego chłopca do przebrania się za dziewczynkę i do tańca. W scenie chodzi o przekonanie najmłodszych, iż rzekomo mogą swobodnie decydować o własnej płci.
Wesprzyj nas już teraz!
– A co jeśli pokażesz jak się ruszasz swoim dwóm największym fanom? – mówią do małego Nico jego „opiekunowie”. Jak widać w dalszym ciągu bajki, chłopiec dał się namówić i przebiera w strojach obydwu płci, zachęcany słowami: – Jeśli nie wiesz co wybrać, pomyśl o tym co lubisz robić i po prostu bądź sobą.
The new CoComelon Lane on Netflix has a boy in a dress dance for his 2 gay dads
CoComelon is the most popular show for babies and toddlers ages 2+ pic.twitter.com/wSYyEZEzMJ
— End Wokeness (@EndWokeness) December 20, 2023
– Netflix potrzebuje, żeby po całości potraktować ich za to tak jak Bud Light – skwitował przesłanie filmu konserwatywny publicysta Matt Walsh. Chodzi o udany bojkot piwa Bud Light po tym, jak do jego kampanii promocyjnej zaangażowany został trans-aktywista Dylan Mulvaney. Niechęć konsumentów do marki zaowocowała wielomilionowymi stratami, zerwaniem współpracy z „gwiazdą” i zwolnienia dyrektora marketingu. Koncern wycofał się z fatalnej strategii reklamowej i powrócił do idei zwracania się do tradycyjnych odbiorców.
Netflix needs the full Bud Light treatment for this https://t.co/dj0IMFULjd
— Matt Walsh (@MattWalshBlog) December 20, 2023
Jak podkreśla portal Afirmacja info, ewentualny bojkot nie będzie dla Netflixa nowością. Nadawca mierzył się już z taką akcją przed trzema laty, po wyemitowaniu filmu Cuties ze scenami o wymowie pro-pedofilskiej. Wówczas liczba rezygnacji z subskrypcji wzrosła w stosunku do średnich wyników aż ośmiokrotnie.
„Z uwagi na wszechobecną poprawność polityczną w Stanach Zjednoczonych powstają inicjatywy alternatywne dla Netflixa i innych, dużych platform streamingowych. Jedną z nich zaproponowała konserwatywna i chrześcijańska platforma DailyWire+. Twórcy platformy od kilku lat produkują własne filmy fabularne oraz dokumentalne. Nie są to niszowe przedsięwzięcia. Do produkcji są zatrudniani aktorzy z hollywodzkim doświadczeniem, a także znani komentatorzy polityczni, współtworzący i pracujący w DailyWire+. Platforma niedawno zaprezentowała również kolejną usługę o nazwie Bentkey, która będzie zawierała wyłącznie bajki dla dzieci” – podkreśla Afirmacja.info.
Źródła: Christian Post, Afirmacja.info, Twitter (X)
RoM