30 kwietnia 2018

Nie pisz po fladze. 2 maja startuje kampania edukująca w sprawie szacunku do barw narodowych

(fot. YoyTube/ Grupa Lotos)

Celem kampanii „Nasza historia ma dwa kolory. Nie pisz po fladze” jest uświadomienie Polaków w sprawach poszanowania dla barw narodowych i odpowiedniego sposobu ich wykorzystania.

 

Jak wynika z badań, zdecydowana większość Polaków identyfikuje swój patriotyzm przede wszystkim z barwami narodowymi. W związku z tym Grupa LOTOS wspólnie z Narodowym Centrum Kultury oraz partnerami z programu Niepodległa, TVP i Polskiego Radia przygotowuje kampanię edukującą społeczeństwo w zakresie odpowiedniego wykorzystania flagi państwowej.

Wesprzyj nas już teraz!

 

Kampania „Nasza historia ma dwa kolory. Nie pisz na fladze” jest elementem szeroko zakrojonych działań NCK, które popularyzują wiedzę na temat historii, tradycji i zwyczajów zawartych w polskich symbolach narodowych – mówił dr hab. Rafał Wiśniewski, dyrektor Narodowego Centrum Kultury.

 

 – W setną rocznicę odzyskania niepodległości NCK zaprasza wszystkich Polaków do wspólnego, radosnego świętowania pod biało-czerwonymi barwami – dodał.

 

Polska flaga to prostokąt o stosunku boków 5:8, w kolorach bieli i czerwieni odwzorowujących barwy godła. Jest wyrazem patriotyzmu, dumy i godności naszego narodu. Start kampanii odbędzie się 2 maja 2018 r. i przypadnie na Dzień Flagi Rzeczypospolitej Polskiej.   

 

 

 

Źródło: se.pl / marketingprzykawie.pl

PR

Wesprzyj nas!

Będziemy mogli trwać w naszej walce o Prawdę wyłącznie wtedy, jeśli Państwo – nasi widzowie i Darczyńcy – będą tego chcieli. Dlatego oddając w Państwa ręce nasze publikacje, prosimy o wsparcie misji naszych mediów.

Udostępnij

Udostępnij przez

Cel na 2025 rok

Po osiągnięciu celu na 2024 rok nie zwalniamy tempa! Zainwestuj w rozwój PCh24.pl w roku 2025!

mamy: 32 506 zł cel: 500 000 zł
7%
wybierz kwotę:
Wspieram