Celem kampanii „Nasza historia ma dwa kolory. Nie pisz po fladze” jest uświadomienie Polaków w sprawach poszanowania dla barw narodowych i odpowiedniego sposobu ich wykorzystania.
Jak wynika z badań, zdecydowana większość Polaków identyfikuje swój patriotyzm przede wszystkim z barwami narodowymi. W związku z tym Grupa LOTOS wspólnie z Narodowym Centrum Kultury oraz partnerami z programu Niepodległa, TVP i Polskiego Radia przygotowuje kampanię edukującą społeczeństwo w zakresie odpowiedniego wykorzystania flagi państwowej.
Wesprzyj nas już teraz!
– Kampania „Nasza historia ma dwa kolory. Nie pisz na fladze” jest elementem szeroko zakrojonych działań NCK, które popularyzują wiedzę na temat historii, tradycji i zwyczajów zawartych w polskich symbolach narodowych – mówił dr hab. Rafał Wiśniewski, dyrektor Narodowego Centrum Kultury.
– W setną rocznicę odzyskania niepodległości NCK zaprasza wszystkich Polaków do wspólnego, radosnego świętowania pod biało-czerwonymi barwami – dodał.
Polska flaga to prostokąt o stosunku boków 5:8, w kolorach bieli i czerwieni odwzorowujących barwy godła. Jest wyrazem patriotyzmu, dumy i godności naszego narodu. Start kampanii odbędzie się 2 maja 2018 r. i przypadnie na Dzień Flagi Rzeczypospolitej Polskiej.
Źródło: se.pl / marketingprzykawie.pl
PR