Związek Katolickich Niemieckich Nauczycielek podkreśla, że ideologia gender nie tylko sprzeciwia się chrześcijańskiemu obrazowi człowieka, to także przykład szkodliwej „pedagogiki dezorientacji”. Postępowa indoktrynacja ma niszczyć dzieci.
Związek Katolickich Niemieckich Nauczycielek (VkdL) zwrócił się przeciwko „teorii” gender. Ideologia ta ma na celu zanegowanie biologicznej płci mężczyzn i kobiet, zniesienie tradycyjnej rodziny, całkowite rozprzężenie seksualne, usunięcie praw rodziców oraz „pedagogiką dezorientacji” – ocenia VkdL w oświadczeniu wydanym po krajowym zebraniu w Fuldzie. Poprzednio przeciwko takiej „edukacji” dzieci zwrócili się sami rodzice. W Niemczech doszło do głośnych protestów.
Wesprzyj nas już teraz!
Niemieckie nauczycielki stwierdzają dalej, że ideologia gender jest całkowicie przeciwna chrześcijańskiemu obrazowi człowieka, opartemu na holistycznym postrzeganiu człowieka i poszanowaniu różnic płciowych. To, co proponują ideolodzy gender, jest z kolei całkowicie „destruktywnym” obrazem człowieka. Przewodnicząca VkdL Roswitha Fischer zauważyła, że współczesne trendy ideologiczne zagrażają fundamentalnym wolnościom. Choć w prawie silnie zakorzeniona jest wolność polityczna, to głoszone dziś koncepcje „poddają w wątpliwość samo istnienie człowieka”.
VkdL został założony w 1885 roku przez Pauline Herber. Według własnej definicji związek reprezentuje zawodowe i polityczne interesy nauczycielek wszystkich przedmiotów szkolnych, postrzegających wykonywaną pracę w świetle katolickiej wiary i moralności.
Źródło: kath.net
pach