W mediach społecznościowych aż huczy – belgijski producent kawy reklamuje się spotem, w którym przekonuje, że związek homoseksualny dwóch nastolatek zasługuje na akceptację ze strony rodziców.
Reklama „na dzień dobry” wita widza obscenicznym obrazkiem całujących się, nastoletnich dziewcząt. Przerywa im ojciec jednej z nich, który nagle pojawia się w domu. Dziewczyny na początku wydają się przestraszone i uciekają na górę. Jednak… nie mają się czego obawiać. Ojciec nie zamierza mieć do nich pretensji.
Wesprzyj nas już teraz!
Po chwili napięcia, córka otrzymuje od ojca SMSa, w którym ten zaprasza dziewczyny na filiżankę kawy.
Reklama szybko zyskała popularność w social mediach, szczególnie na Twitterze. Dzięki nachalne promocji zdobyła już kilkanaście milionów wyświetleń.
Reklama kawy z demoralizującymi obrazkami? Czy naprawdę rodzic, dowiadujący się o homoseksualnym związku swojej córki powinien wypić kawę z nią i jej dziewczyną? Nie jest to ani absurdalne poczucie humoru, ani drwina z homoseksualizmu. To kolejna próba przekonania świata, że homoseksualna relacja nie jest grzechem, lecz akceptowalną normą.
Źródło: wirtualnemedia.pl
ged