Wśród patronów i partnerów medialnych dzisiejszego koncertu piosenkarki o pseudonimie Madonna odnajdujemy firmy, które tworzą „ład” medialny w Polsce. Są wśród nich spółki koncernów Bauer Media Group, Agora i ITI.
Obecnie w Polsce działa sześć spółek niemieckiej grupy Bauer Media. Są to między innymi: Wydawnictwo Bauer, czy Grupa RMF. Wydawnictwo to jest odpowiedzialne za obecność w przestrzeni medialnej wielu pism młodzieżowych. Prasa ta jawnie opowiada się za „nowoczesnym” stylem bycia, wyrażającym się nasyceniu go seksualnością i skierowanemu przeciw wartościom chrześcijańskim. Do tych pisemek należą m.in. Bravo. W portfolio koncernu Bauer są także pisma lansujące feminizm i inne przejawy rewolucji.
Wesprzyj nas już teraz!
Nie dziwi więc popularność i częstotliwość informowania o koncercie tej piosenkarki w mediach komercyjnych. Wszak działania te podejmowane są w ich własnym interesie. Nie liczą się protesty i oburzenie społeczne jakie wywołuje przyjazd „Madonny” i jej bluźniercze występy. Koncerny te po raz kolejny podjęły decyzję o patronacie medialnym nad dzisiejszym festiwalem bluźnierstw. Zestaw patronów jest bowiem niemal identyczny jak podczas poprzedniego koncertu, który odbył się w 2009 roku.
Warto w swych wyborach konsumenckich kierować się i tym, kto swoimi działaniami handlowymi wspiera wartości przez nas wyznawane, a kto całkowicie je lekceważy i staje w jednym szeregu z ich profanatorami.
Źródło: „Gazeta Polska Codziennie”
luk