Jakkolwiek ideologia gender nie przyjęła się powszechnie wśród polskiego społeczeństwa, tak nadal trwają próby utrwalenia jej założeń w świadomości Polaków. Tym razem z pomocą zwolennikom gender przyszła znana sieć francuskich supermarketów, która w swojej gazetce promocyjnej umieściła zdjęcie małego chłopca bawiącego się… wózkiem dla lalek.
Zdjęcie, które zdążyło już wywołać lawinę komentarzy zostało zamieszczone w bieżącym numerze gazetki promocyjnej zawierającej produkty z najnowszej oferty francuskiego supermarketu. Do niedawna wydawało się, że dzieci nie są aż tak narażone na wplatanie ich w wojnę ideologiczną. Jak widać przyszła pora na odwrócenie tej tendencji. Pomimo tego, że od dziesiątek lat to dziewczynki bawią się lalkami i chcą być księżniczkami, a chłopcy uwielbiają klocki, żołnierzyki i samochody, tym razem francuski supermarket postanowił odwrócić tę tendencję.
Wesprzyj nas już teraz!
Na zdjęciu w gazetce promocyjnej widnieje postać kilkuletniego chłopca prowadzącego „wózek głęboki dla lalek”. Obok chłopca zaprezentowano także wózek – spacerówkę z umieszczoną w środku małą lalką.
Co ciekawe zamieszczenie zdjęcia chłopca prowadzącego wózek dla lalek było celowe. Patrycja Sienkiewicz-Nowak, dyrektor sieci sklepów podkreśliła w rozmowie z Polsat News, że „chłopiec także może iść na spacer z wózkiem dla lalek, tak samo, jak dorosły mężczyzna wyjść na spacer ze swoim dzieckiem w wózku.”
– Przygotowując gazetkę, oglądając zdjęcia, zaczęliśmy się zastanawiać, dlaczego na zdjęciu zamiast dziewczynki, nie miałby się pojawić chłopiec – powiedziała Patrycja Sienkiewicz-Nowak.
Źródło: polsatnews.pl, mataja.pl, facebook
POz