Zakonnice na Mszy świętej otrzymują czipsy zamiast Ciała Chrystusa. To treść reklamy, która pojawiła się we Włoszech. Wywołała oburzenie wiernych. Stowarzyszenie widzów Aiart z siedzibą w Rzymie wezwało do zaprzestania upubliczniania reklamy, wskazując, że chodzi o bluźnierstwo i zranienie uczuć milionów włoskich wiernych.
Jak wskazało stowarzyszenie, Ciało samego Pana zostało wulgarnie zbanalizowane poprzez przedstawienie jako czipsy ziemniaczane. Na reklamie siostry zakonne, które zamiast konsekrowanej hostii otrzymują czips, okazują duże zadowolenie i radość, tak, jakby dostały coś lepszego, niż się spodziewały. Czipsy przez lektorkę zostają ponadto zareklamowane słowami: „Czipsy Amica. Boska codzienność”.
Osoba odpowiedzialna za reklamę w firmie nie chce jednak z niej zrezygnować, twierdząc, że prowokacja jest skuteczna.
Wesprzyj nas już teraz!
W ostatnich tygodniach podobny skandal wywołała w Polsce firma odpowiedzialna za produkcję napoju energetycznego „Black”, prezentując dwie „zakonnice” w niedwuznacznej pozie obok półnagiego czarnoskórego mężczyzny.
Jak widać liberalna kultura „inkluzji” i tolerowania wszystkich „wrażliwości” nie obejmuje tylko tego, co naprawdę święte.
Źródła: Katholisch.de, PCh24.pl
Pach