11 września 2012

Rząd upodobał sobie reklamy w gazecie Adama Michnika

(fot.HuBar/wikimedia.commons)

Przeszło 15 mln zł wydał rząd Donalda Tuska na reklamy i ogłoszenia w prasie, radiu i telewizji. Najwięcej dostało pismo Adama Michnika – „Gazeta Wyborcza”.


Tylko w minionym półroczu różne resorty rządu Donalda Tuska przeznaczyły w sumie aż 15 mln zł na ogłoszenia i autoreklamę w mediach. Szczególnymi względami cieszy się „Gazeta Wyborcza”, która otrzymała najwięcej – aż 607 tys. zł.

Wesprzyj nas już teraz!

 

Informacje te nie budzą wielkiego zaskoczenia, jeśli przeczytać w jaki sposób „Gazeta Wyborcza” pisze o Donaldzie Tusku i jego rządzie. Premier jest tam traktowany jako ostatnia zapora przed zalewem konserwatyzmu i oszołomstwa. Pismo Michnika nie kryje więc swojego braku krytycyzmu dla liberałów spod znaku Platformy Obywatelskiej.

 

Nie dziwi więc, że Tusk i jego ministrowie wspierają „Gazetę Wyborczą”, urządzając sobie na jej łamach autoreklamę i publikując dużą liczbę ogłoszeń.

 

 

Źródło: „Gazeta Polska Codziennie”

ged

 

Wesprzyj nas!

Będziemy mogli trwać w naszej walce o Prawdę wyłącznie wtedy, jeśli Państwo – nasi widzowie i Darczyńcy – będą tego chcieli. Dlatego oddając w Państwa ręce nasze publikacje, prosimy o wsparcie misji naszych mediów.

Udostępnij

Udostępnij przez

Cel na 2025 rok

Po osiągnięciu celu na 2024 rok nie zwalniamy tempa! Zainwestuj w rozwój PCh24.pl w roku 2025!

mamy: 32 616 zł cel: 500 000 zł
7%
wybierz kwotę:
Wspieram