Sieć fast-foodów McDonald’s promuje homoseksualne pseudo-małżeństwa i adopcję dzieci przez pary gejowskie… w materiałach dla dzieci.
W ramach zestawów Happy Meal, do których dołączana jest zabawka lub inny przedmiot dla dzieci, można obecnie otrzymać książeczkę pt. Mogę zostać zdolnym muzykiem (w ramach serii Little People, Big Dreams).
Książeczka opowiada między innymi o postaci Eltona Johna.
Wesprzyj nas już teraz!
Co znajdujemy w środku?
Czytamy, że Elton John postanowił zmienić swoje życie. „I udało mu się to! Zaczął się zdrowo odżywiać, odpowiednio wysypiać i dbać o siebie. Stał się jednym z solistów, którzy odnieśli największy sukces wszech czasów. Wziął także ślub – wraz ze swym mężem Davidem i z dwoma synami stworzył rodzinę, o jakiej zawsze marzył” – głosi treść. Na obrazku przedstawiony jest sam Elton John z dziećmi, które adoptował.
Dzień dobry, kupując dziecku Happy Meala w @mcdonaldsPOLSK dostajesz zabawkę. Obecnie książeczkę-reklamę gejoślubu i homoadopcji. To wg nich "najlepsza wersja siebie".
Znowu 🏳️🌈 wyciągają łapy po dzieci.
Ach i jeszcze: geje adoptowali 2 chłopców. Kto zgadnie po co…? pic.twitter.com/ILOqGDcX7a
— Fundacja Życie i Rodzina (@zycieirodzina) May 19, 2023
Tego rodzaju propaganda w oczywisty sposób godzi w moralność, która jest w Polsce konstytucyjnie chroniona.
W sprawie McDonald’s można zatem podjąć oczywiste decyzje konsumenckie. Mamy jednak nadzieję, że podjęte zostaną również decyzje w wymiarze prawnym. Na przekonywanie dzieci do słuszności zawierania homoseksualnych pseudo-ślubów oraz adopcji dzieci przez pary gejowskie czy lesbijskie po prostu nie może być państwowej zgody.
Pach
LGBT „na co drugiej stronie”. Miażdżąca krytyka dokumentu końcowego synodu w Pradze