22 listopada 2022

Sieć sklepów zrywa współpracę z Niemieckim Związkiem Piłki Nożnej. Żądają dalszej promocji LGBT+

(fot. ULMER/Markus Ulmer / imago sport / Forum)

Duża sieć sklepów spożywczych Rewe zrezygnowała ze sponsorowania Niemieckiego Związku Piłki Nożnej (DFB). Powodem rezygnacji jest sprzeciw wobec decyzji FIFA, zakazującej promowania postulatów środowisk LGBT+ podczas Mistrzostw Świata w Katarze.

Rewe to jedna z największych sieci supermarketów Niemczech, z rocznymi przychodami rzędu 76,5 mld euro. To jednocześnie pierwszy sponsor, który zareagował na decyzję FIFA. Federacja zagroziła automatyczną żółtą kartką każdemu zawodnikowi, który włączy się w kampanię na rzecz LGBT+ i założy tęczową opaskę z hasłem „OneLove”.

Choć Rewe miała zakończyć współpracę z DFB pod koniec roku, przyspieszyła decyzję chcąc „zdystansować się działalności FIFA”.

Wesprzyj nas już teraz!

Inni sponsorzy DFB jak Adidas, Volkswagen czy Lufthansa również „opowiadają się za różnorodnością (diversity – red.)” i krytykują FIFA, lecz nie wycofują swojego wsparcia dla reprezentacji Niemiec.

PR

Nie będzie promocji ideologii LGBT+ na Mundialu w Katarze. Kapitanowie nie założą tęczowych opasek

Wesprzyj nas!

Będziemy mogli trwać w naszej walce o Prawdę wyłącznie wtedy, jeśli Państwo – nasi widzowie i Darczyńcy – będą tego chcieli. Dlatego oddając w Państwa ręce nasze publikacje, prosimy o wsparcie misji naszych mediów.

Udostępnij

Udostępnij przez

Cel na 2025 rok

Po osiągnięciu celu na 2024 rok nie zwalniamy tempa! Zainwestuj w rozwój PCh24.pl w roku 2025!

mamy: 32 351 zł cel: 500 000 zł
6%
wybierz kwotę:
Wspieram