13 marca 2016

Sieciowe trudy Tomasza Lisa. Jego 50-cio minutowy program internauci oglądali średnio przez 17 minut

Od zakończenia współpracy z Telewizją Polską Tomasz Lis mierzy się z nową rzeczywistością – światem mediów wirtualnych. Jak wynika ze statystyk, liberalny dziennikarz przegrywa jednak to starcie, a samo nazwisko i świetny „czas antenowy” to za mało, by osiągnąć powalające wyniki. Pierwsze dwa odcinki jego programu emitowanego na stronach Newsweeka i Onetu były oglądane zaledwie przez 17 minut.

 

Podczas premiery internetowego programu Tomasza Lisa (29 lutego) oglądało go 690 tysięcy osób. Drugi odcinek (7 marca) cieszył się wyraźnie mniejszym zainteresowaniem, gdyż przyciągnął 600 tysięcy widzów. Większą oglądalność audycje osiągnęły później i w sumie do czwartku (10 marca) zapoznało się z nimi 4,3 miliona internautów.

Wesprzyj nas już teraz!

 

Liberalnego dziennikarza salonowego musi martwić inna statystyka. Oprócz ilości wyświetleń materiałów, Grupa Onet-RASP podała średni czas jaki internauci przeznaczyli na zapoznawanie się z audycjami Lisa. Tutaj publicysta wypada fatalnie.

 

Chociaż pierwszy odcinek jego programu trwał 50 minut, a drugi 47, to średnio są one oglądane zaledwie przez 17 minut. Oznacza to, że po obejrzeniu około 1/3 programu internauci z jakiś powodów rezygnowali z dalszego obcowania z Tomaszem Lisem.

 

Porównując budżet programu Tomasza Lisa oraz jego konkurenta na rynku internetowej wideo-publicystyki, Mariusza Maxa Kolonki, liberalny dziennikarz występujący na Onecie ma rozczarowujące wyniki.

 

Źródło: wirtualnemedia.pl

MWł

 

Wesprzyj nas!

Będziemy mogli trwać w naszej walce o Prawdę wyłącznie wtedy, jeśli Państwo – nasi widzowie i Darczyńcy – będą tego chcieli. Dlatego oddając w Państwa ręce nasze publikacje, prosimy o wsparcie misji naszych mediów.

Udostępnij

Udostępnij przez

Cel na 2025 rok

Po osiągnięciu celu na 2024 rok nie zwalniamy tempa! Zainwestuj w rozwój PCh24.pl w roku 2025!

mamy: 35 886 zł cel: 500 000 zł
7%
wybierz kwotę:
Wspieram