3 marca 2015

Spada oglądalność TVN. Działa „efekt Durczoka”?

(fot: Grzegorz Jakubowski/FORUM)

Według danych Nielsen Audience Measurement za luty 2015, oglądalność TVN-u w porównaniu z rokiem ubiegłym gwałtownie spadła. Czyżby wpłynęły na to medialne informacje na temat skandali dotyczących Kamila Durczoka?

 

Według najnowszych danych dotyczących oglądalności stacji telewizyjnych i ich udziału w rynku, liderem oglądalności wśród nadawców komercyjnych w grupie wiekowej 16-49 nie jest już TVN, lecz Polsat. Ta pierwsza stacja straciła z 12,7 proc. do 12,2 proc. Z kolei Polsat zyskał – jego oglądalność kształtuje się na poziomie 13,3 proc.

Wesprzyj nas już teraz!

 

Tymczasem, jeśli chodzi o ogólny segment 4+ czyli ranking najpopularniejszych stacji telewizyjnych pierwsze miejsce zajmuje TVP1 z udziałem w rynku na poziomie 12,71 proc. (spadek w stosunku do ubiegłego roku z 15,83 proc.).

 

W ostatnich tygodniach o stacji TVN media mówią często w kontekście posądzeń kierowanych pod adresem jednej z twarzy stacji – Kamila Durczoka. Według tygodnika „Wprost”, redaktor naczelny „Faktów” miał dopuszczać się w pracy mobbingu, a także molestować seksualnie dziennikarki.

 

 

Źródło: niezależna.pl

ged

 

Wesprzyj nas!

Będziemy mogli trwać w naszej walce o Prawdę wyłącznie wtedy, jeśli Państwo – nasi widzowie i Darczyńcy – będą tego chcieli. Dlatego oddając w Państwa ręce nasze publikacje, prosimy o wsparcie misji naszych mediów.

Udostępnij

Udostępnij przez

Cel na 2025 rok

Po osiągnięciu celu na 2024 rok nie zwalniamy tempa! Zainwestuj w rozwój PCh24.pl w roku 2025!

mamy: 32 556 zł cel: 500 000 zł
7%
wybierz kwotę:
Wspieram