Według danych Nielsen Audience Measurement za luty 2015, oglądalność TVN-u w porównaniu z rokiem ubiegłym gwałtownie spadła. Czyżby wpłynęły na to medialne informacje na temat skandali dotyczących Kamila Durczoka?
Według najnowszych danych dotyczących oglądalności stacji telewizyjnych i ich udziału w rynku, liderem oglądalności wśród nadawców komercyjnych w grupie wiekowej 16-49 nie jest już TVN, lecz Polsat. Ta pierwsza stacja straciła z 12,7 proc. do 12,2 proc. Z kolei Polsat zyskał – jego oglądalność kształtuje się na poziomie 13,3 proc.
Wesprzyj nas już teraz!
Tymczasem, jeśli chodzi o ogólny segment 4+ czyli ranking najpopularniejszych stacji telewizyjnych pierwsze miejsce zajmuje TVP1 z udziałem w rynku na poziomie 12,71 proc. (spadek w stosunku do ubiegłego roku z 15,83 proc.).
W ostatnich tygodniach o stacji TVN media mówią często w kontekście posądzeń kierowanych pod adresem jednej z twarzy stacji – Kamila Durczoka. Według tygodnika „Wprost”, redaktor naczelny „Faktów” miał dopuszczać się w pracy mobbingu, a także molestować seksualnie dziennikarki.
Źródło: niezależna.pl
ged