17 czerwca 2023

Straty liczone w miliardach, zagrożone tysiące miejsc pracy. Rewolucja „woke” zniszczyła największy browar w USA

piwo Bud
(fot. Flickr, Knush N)

„Przed dwoma miesiącami wiceprezes browaru produkującego Bud Lighta ogłosiła, że nowa reklama piwa powinna być bardziej inkluzywna i reprezentatywna. Zdaniem 39-letniej Alissy Heinerscheid, pierwszej jak dotąd kobiety w kierownictwie korporacji piwiarskiej Anheuser-Bush, reprezentatywność jest istotą ewolucji i wzrostu, wymaga więc reklamy skierowanej nie tylko do mężczyzn i kobiet”, pisze na łamach tygodnika „Do Rzeczy” Dariusz Wieromiejczyk.

Kilka dni później Bud Lighta zaczął reklamować „transseksualny aktywista” Dylan Mulvaney. „Okazja do świętowania była niezwykła, Dylan obchodził właśnie rocznicę dnia, w którym został kobietą, a okolicznościowe puszki piwa z jego podobizną miały tę okazję uświetnić”, relacjonuje publicysta.

Jak na to wszystko zareagowali konsumenci Bud Lighta? Protestami i bojkotem.

Wesprzyj nas już teraz!

„Giełdowa wartość korporacji Anheuser-Bush spadła od końca kwietnia o 27 mld dolarów. Sprzedaż najpopularniejszego piwa w Ameryce obniża się o 20 proc. Tygodniowo i nic nie wskazuje na zmianę tego trendu. Zagrożone są miejsca pracy w amerykańskich browarach firmy, bankructwo patrzy w oczy dystrybutorom i sprzedawcom Bud Lighta”, czytamy w „Do Rzeczy”.

„Rewolucja woke, pustosząca dziś Stany Zjednoczone, gwałtownie przyśpiesza. Piwo, które warzą nam dzisiaj jej polityczni sponsorzy, może być paskudne i wyjątkowo kosztowne. W odróżnieniu od amerykańskich piwoszy trudno nam będzie sięgnąć po produkt konkurencji, podsumowuje Dariusz Wieromiejczyk.

Źródło: tygodnik „Do Rzeczy”

„Bóg nie błogosławi narodom łamiącym Jego prawo”. Abp Viganò potępia poparcie Trumpa dla „Republikanów LGBT”

Francja: czy w konstytucji znajdzie się zapis o korzeniach chrześcijańskich?

Wesprzyj nas!

Będziemy mogli trwać w naszej walce o Prawdę wyłącznie wtedy, jeśli Państwo – nasi widzowie i Darczyńcy – będą tego chcieli. Dlatego oddając w Państwa ręce nasze publikacje, prosimy o wsparcie misji naszych mediów.

Udostępnij

Udostępnij przez

Cel na 2025 rok

Po osiągnięciu celu na 2024 rok nie zwalniamy tempa! Zainwestuj w rozwój PCh24.pl w roku 2025!

mamy: 32 431 zł cel: 500 000 zł
6%
wybierz kwotę:
Wspieram