27 października 2021

„Szlachetny Piątek”. Nowa kampania Centrum Życia i Rodziny odpowiedzią na propagandę LGBT

(fot. PCh24.pl)

Centrum Życia i Rodziny uruchomiło nową kampanię społeczną, która ma być odpowiedzią na „Tęczowe Piątki” inspirowane przez środowiska LGBT. Organizatorzy kampanii zachęcają do ubrania w najbliższy piątek białego elementu garderoby i opublikowania zdjęcia z hasztagiem #SzlachetnyPiątek. Przedstawiają także szereg argumentów dla rodziców i nauczycieli, w jaki sposób dawać odpór próbom narzucenia uczniom obchodzenia „Tęczowego Piątku” w szkołach.

W kontrze do „Tęczowych Piątków” inspirowanych przez środowiska LGBT powstała pozytywna kampania „Szlachetny Piątek”. Ma ona na celu danie publicznego świadectwa przywiązania do szlachetności, czystości i wierności. Kampania Centrum Życia i Rodziny jest skierowana do wszystkich uczniów, nastolatków, nauczycieli, a także rodziców, którzy chcą wyrazić sprzeciw wobec promocji rozwiązłości i subkultury LGBT. „Ta ideologia niszczy młodość w przenośni i dosłownie” – czytamy na stronie https://szlachetnypiatek.pl.

Aby zaangażować się w kampanię wystarczy dać świadectwo i w piątek 29 października założyć biały element garderoby, użyć hasztagu #SzlachetnyPiątek i zamieścić swoje zdjęcie w mediach społecznościowych. „Dlatego niezależnie od tego, czy jesteś młody, dojrzały czy sędziwy – zademonstruj tego dnia, że liczą się dla Ciebie wartości przeciwne ideologii LGBT: szlachetność, czystość, wierność” – apelują organizatorzy kampanii z Centrum Życia i Rodziny.

Wesprzyj nas już teraz!

Eksperci fundacji przygotowali również specjalną argumentację dla rodziców, nauczycieli i pedagogów, którym zależy na uniemożliwieniu organizacji „Tęczowych Piątków” w ich szkołach. Raport w tej sprawie można bezpłatnie pobrać na stronie kampanii „Szlachetny Piątek”: https://szlachetnypiatek.pl.

– Naszą kampanię prowadzimy wielotorowo, ale skupiamy się przede wszystkim na zwiększeniu świadomości Polaków jak niebezpieczne dla młodego człowieka może być branie udziału w takich wydarzeniach jak „Tęczowy Piątek”. Tego dnia uczniowie – pod płaszczykiem tolerancji – są zachęcani do manifestowania sympatii do postulatów przedstawicieli ideologii LGBT, która cechuje się egoizmem i niepohamowaną rozwiązłością. Kampanią „Szlachetny Piątek” zwracamy uwagę na niebezpieczeństwa, ale również zachęcamy do dania świadectwa i ubrania tego dnia białego elementu garderoby – wskazuje Paweł Ozdoba, prezes Centrum Życia i Rodziny. – To bardzo ważne – dodaje.

Zachęca, aby w piątek 29 października ubrać się na biało i w kontrze do „Tęczowego Piątku”, promować piękne wartości jak szlachetność, czystość i wierność. „Pokaż, że masz czyste i dobre serce i takim chcesz nade wszystko być i tak się identyfikować!” – czytamy na stronie kampanii prowadzonej przez Centrum Życia i Rodziny. Organizatorzy zachęcają również do udostępniania grafiki „Szlachetny Piątek”, którą można znaleźć w tym miejscu. [KLIKNIJ]

Paweł Ozdoba dodaje, że kampania jest skierowana także do wszystkich rodziców, nauczycieli i pedagogów, którzy chcieliby dowiedzieć się więcej na temat zagrożeń dla dzieci i uczniów szkół ponadpodstawowych, które niosą za sobą inicjatywy promujące postulaty LGBT.

– Na wiele z tych pytań odpowiadają nasze publikacje, a przede wszystkim film „To nic takiego” przedstawiający genezę edukacji seksualnej w wydaniu WHO, która jest de facto seksualizacją dzieci i przygotowuje dzieci na akceptacji rozwiązłości. Każdemu zainteresowanemu udostępniamy również naszą publikację „Utopia tęczowej rewolucji. 10 pytań i 100 argumentów”, w której obalamy najpopularniejsze tezy stawiane przez aktywistów ruchu LGBT – mówi Paweł Ozdoba, prezes Centrum Życia i Rodziny.  Wszystkich zainteresowanych odsyła na stronę kampanii „Szlachetny Piątek”, gdzie bezpłatnie można zamówić ww. materiały. Wszystkie szczegóły na: https://szlachetnypiatek.pl.

CŻIR

Wesprzyj nas!

Będziemy mogli trwać w naszej walce o Prawdę wyłącznie wtedy, jeśli Państwo – nasi widzowie i Darczyńcy – będą tego chcieli. Dlatego oddając w Państwa ręce nasze publikacje, prosimy o wsparcie misji naszych mediów.

Udostępnij

Udostępnij przez

Cel na 2025 rok

Po osiągnięciu celu na 2024 rok nie zwalniamy tempa! Zainwestuj w rozwój PCh24.pl w roku 2025!

mamy: 32 506 zł cel: 500 000 zł
7%
wybierz kwotę:
Wspieram