„Młoda, atrakcyjna pozna solidnego i bogatego sponsora, na lata”. W ten „zabawny” sposób Kraków Arena chce pozyskać sponsora.
Zarządzająca halą Agencja Rozwoju Miasta oficjalnie ogłosiła konkurs na sponsora Kraków Areny. W jego pozyskaniu ma pomóc hasło: „Młoda, atrakcyjna pozna solidnego i bogatego sponsora, na lata”.
Wesprzyj nas już teraz!
– Agencja Rozwoju Miasta S.A. w Krakowie zaprasza do wzięcia udziału w konkursie na Sponsora Tytularnego największej i najnowocześniejszej hali widowiskowo-sportowej w Polsce, występującej obecnie pod nazwą Kraków Arena. Obiekt, dla którego poszukujemy solidnego Partnera wizerunkowego i biznesowego, ma szereg atutów, które stanowią o jego rynkowej przewadze –zachęca prezes ARM Zbigniew Rapciak w oficjalnej dokumentacji konkursowej.
Pojemność hali, w zależności od typu imprezy, waha się między 11 554 a ok. 18 000 miejsc (15 328 dla standardowych imprez typu mecze piłki siatkowej), co plasuje ją na pierwszym miejscu wśród tego typu budowli w Polsce.
Źródło: onet.pl
luk
{galeria}