2 lutego 2017

Mobilny billboard z napisem „Death Camps Were Nazi German” wyruszył w środę z Wrocławia do Niemiec, Belgii i Wielkiej Brytanii. Akcja ta stanowi kolejny etap protestu zorganizowanego przez polskich internautów przeciwko używaniu przez zagraniczne media sformułowania „polskiej obozy koncentracyjne”.

 

Idea naszej akcji jest prosta. Żądamy prawdy historycznej, jesteśmy przeciwnikami używania zwrotu „polskie obozy koncentracyjne”, który teraz nagminnie używany jest w zachodnich mediach – powiedział na zorganizowanej w środę we Wrocławiu konferencji prasowej Dawid Hallmann z Fundacji Tradycji Miast i Wsi. Poinformował on, że projekt billboardu został wyłoniony w konkursie zaś pieniądze na akcję pochodzą z internetowej zbiórki koordynowanej m.in. przez „Żelazną logikę”.

Wesprzyj nas już teraz!

 

Zgodnie z wcześniejszymi propozycjami billboard pojedzie do Mainz, Wiesbaden, Bonn, Brukseli, Londynu i Cambridge, gdzie zakończy swoją trasę.

 

Organizatorzy akcji zakomunikowali, że przygotowują kolejne projekty walki o prawdę historyczną. Skandaliczne kłamstwa powtarzane przez największe zachodnie media zmobilizowały również polski rząd do pracy nad specjalną ustawą wprowadzającą kary dla osób szerzących nieprawdę o „polskich obozach zagłady”.

 

Źródło: wpolityce.pl

TK

Wesprzyj nas!

Będziemy mogli trwać w naszej walce o Prawdę wyłącznie wtedy, jeśli Państwo – nasi widzowie i Darczyńcy – będą tego chcieli. Dlatego oddając w Państwa ręce nasze publikacje, prosimy o wsparcie misji naszych mediów.

Udostępnij

Udostępnij przez

Cel na 2025 rok

Po osiągnięciu celu na 2024 rok nie zwalniamy tempa! Zainwestuj w rozwój PCh24.pl w roku 2025!

mamy: 32 506 zł cel: 500 000 zł
7%
wybierz kwotę:
Wspieram