25 lipca 2012

USA: skuteczny bojkot firmy promującej dewiacje

(fot.REUTERS/Thomas Peter/Forum)

Nieopłacalne okazało się zdecydowane i agresywne promowanie przez amerykańską firmę J.C. Penney (JCP) homoseksualizmu. Akcje tego koncernu w zaledwie sześć miesięcy straciły ponad połowę swojej wartości. Krach firmy miał związek z bojkotem do jakiego wezwali amerykańscy obrońcy rodzin.

 

Wesprzyj nas już teraz!

Do bojkotu firmy propagującej homozwiązki nawoływał Związek Amerykańskich Rodzin (AFA) oraz organizacja Milion Mam (One Million Moms).

 

Z najnowszego ratingu agencji Standard & Poor,s wynika, że pomiędzy lutym a lipcem 2012 roku wartość akcji J.C. Penney zmniejszyła się o ponad 50 procent. Jak ocenia agencja, wkrótce papiery wartościowe tego koncernu mogą osiągnąć status „śmieciowych”. Jak odnotowuje S&P, największe spadki cen akcji przypadały na miesiące, w których JCP coraz intensywniej angażowała się w promowanie układów homoseksualnych.

 

Nowy dyrektor firmy Ron Johnson porzucił starą strategię J.C. Penney, która polegała na wspieraniu wartości rodzinnych i wysokich standardów moralnych na rzecz zaangażowania się w politycznie poprawne kampanie i nachalną promocję układów jednopłciowych.

 

Związek Amerykańskich Rodzin od początku ostrzegał Johnsona, że „rodziny są kręgosłupem istnienia Penny´s”. Jeśli więc koncern zamierzają wspierać układy homoseksualne, to „rodziny po prostu pójdą gdzie indziej”. Sytuacja zaogniła się po umieszczeniu w katalogu firmy zdjęć sugerujących równorzędność dewiacyjnych związków z rodziną. Co więcej materiały sugerowały, że związki między sodomitami powinny mieć prawo do wychowywania dzieci.

Obrońcy rodzin zauważyli, że JCP kontynuuje swoją drogę „promocji grzechu” i poradziło swoim zwolennikom, aby odsyłali do nadawcy katalogi, które trafią do ich skrzynek z dopiskiem: „Odmowa przyjęcia!”. Jednocześnie zaapelowano o zamknięcie swoich kont lojalnościowych w sieci tych sklepów oraz złożenie oficjalnych skarg na ręce kierownika lokalnego oddziału.

 

JCP nie zamierza zmieniać swojej polityki. Jednak z powodu spadku wartości akcji i wartości koncernu akcjonariusze mogą zmusić zarząd do zmiany strategii marketingowej.

 

 

Źródło: „Nasz Dziennik”

luk

 

Wesprzyj nas!

Będziemy mogli trwać w naszej walce o Prawdę wyłącznie wtedy, jeśli Państwo – nasi widzowie i Darczyńcy – będą tego chcieli. Dlatego oddając w Państwa ręce nasze publikacje, prosimy o wsparcie misji naszych mediów.

Udostępnij

Udostępnij przez

Cel na 2025 rok

Po osiągnięciu celu na 2024 rok nie zwalniamy tempa! Zainwestuj w rozwój PCh24.pl w roku 2025!

mamy: 32 616 zł cel: 500 000 zł
7%
wybierz kwotę:
Wspieram