Nieopłacalne okazało się zdecydowane i agresywne promowanie przez amerykańską firmę J.C. Penney (JCP) homoseksualizmu. Akcje tego koncernu w zaledwie sześć miesięcy straciły ponad połowę swojej wartości. Krach firmy miał związek z bojkotem do jakiego wezwali amerykańscy obrońcy rodzin.
Wesprzyj nas już teraz!
Do bojkotu firmy propagującej homozwiązki nawoływał Związek Amerykańskich Rodzin (AFA) oraz organizacja Milion Mam (One Million Moms).
Z najnowszego ratingu agencji Standard & Poor,s wynika, że pomiędzy lutym a lipcem 2012 roku wartość akcji J.C. Penney zmniejszyła się o ponad 50 procent. Jak ocenia agencja, wkrótce papiery wartościowe tego koncernu mogą osiągnąć status „śmieciowych”. Jak odnotowuje S&P, największe spadki cen akcji przypadały na miesiące, w których JCP coraz intensywniej angażowała się w promowanie układów homoseksualnych.
Nowy dyrektor firmy Ron Johnson porzucił starą strategię J.C. Penney, która polegała na wspieraniu wartości rodzinnych i wysokich standardów moralnych na rzecz zaangażowania się w politycznie poprawne kampanie i nachalną promocję układów jednopłciowych.
Związek Amerykańskich Rodzin od początku ostrzegał Johnsona, że „rodziny są kręgosłupem istnienia Penny´s”. Jeśli więc koncern zamierzają wspierać układy homoseksualne, to „rodziny po prostu pójdą gdzie indziej”. Sytuacja zaogniła się po umieszczeniu w katalogu firmy zdjęć sugerujących równorzędność dewiacyjnych związków z rodziną. Co więcej materiały sugerowały, że związki między sodomitami powinny mieć prawo do wychowywania dzieci.
Obrońcy rodzin zauważyli, że JCP kontynuuje swoją drogę „promocji grzechu” i poradziło swoim zwolennikom, aby odsyłali do nadawcy katalogi, które trafią do ich skrzynek z dopiskiem: „Odmowa przyjęcia!”. Jednocześnie zaapelowano o zamknięcie swoich kont lojalnościowych w sieci tych sklepów oraz złożenie oficjalnych skarg na ręce kierownika lokalnego oddziału.
JCP nie zamierza zmieniać swojej polityki. Jednak z powodu spadku wartości akcji i wartości koncernu akcjonariusze mogą zmusić zarząd do zmiany strategii marketingowej.
Źródło: „Nasz Dziennik”
luk