3 listopada 2014

Wstydzą się krzyża na Giewoncie. MSZ reklamuje Polskę

(fot.youtube)

Giewont i sztandar grunwaldzki pozbawione krzyża. Tak wygląda Polska ze spotu Ministerstwa Spraw Zagranicznych promującego nasz kraj za granicą.

 

Ministerstwo Spraw Zagranicznych zaprezentowało spot reklamowy, który ma promować Polskę za granicą. Pomysł, na którym oparto klip jest bardzo prosty: chłopiec z Anglii opowiada koledze o wakacjach nad Wisłą.

Wesprzyj nas już teraz!

 

Jak informuje „Gazeta Krakowska” już kilka godzin po premierze klipu widzowie zauważyli pewną nieścisłość: brak krzyża na Giewoncie. Wkrótce okazało się, że krzyż został również usunięty ze sztandaru widniejącego w sekwencji grunwaldzkiej bitwy.

 

„Przeszkadzał na Krakowskim Przedmieściu, teraz przeszkadza już na Giewoncie”- oburzył się na Twitterze poseł PiS Stanisław Pięta.

 

Do kontrowersji odnieśli się także autorzy klipu. „Spot promuje Polskę za pomocą skojarzeń i symboliki wpisującej się w wyobrażenia młodego chłopaka, który nie wie nic o krzyżu na Giewoncie, księciu Witoldzie, naszym polskim piekiełku przedwyborczym i powyborczym” – napisali na Facebooku.

 

 

Źródło: „Gazeta Krakowska”

luk

 

Wesprzyj nas!

Będziemy mogli trwać w naszej walce o Prawdę wyłącznie wtedy, jeśli Państwo – nasi widzowie i Darczyńcy – będą tego chcieli. Dlatego oddając w Państwa ręce nasze publikacje, prosimy o wsparcie misji naszych mediów.

Udostępnij

Udostępnij przez

Cel na 2025 rok

Po osiągnięciu celu na 2024 rok nie zwalniamy tempa! Zainwestuj w rozwój PCh24.pl w roku 2025!

mamy: 32 506 zł cel: 500 000 zł
7%
wybierz kwotę:
Wspieram