18 maja 2012

Zarząd Transportu Miejskiego odmawia promocji pederastii. Dewianci oburzeni

(fot.Ralf Roletschek/wikimedia)

Z zarzutami o homofobię spotkał się Zarząd Transportu Miejskiego po odmowie umieszczenia w autobusach reklamy promującej film „Trzy” Toma Tykwera. Jedno ze zdjęć na plakacie przedstawia przymierzających się do pocałunku dwóch mężczyzn. Pederaści są oburzeni.


Zarząd Transportu Miejskiego wyraził zgodę na umieszczenie reklamy w środkach komunikacji pod warunkiem, że mężczyźni na zdjęciu nie będę sprawiać wrażenia, że przymierzają się do pocałunku. Propozycja nowej wersji reklamy oburzyła homoseksualistów.

Wesprzyj nas już teraz!

 

Rozmawiałem już z dyrektorem ZTM, który niestety nic o tej sprawie nie wiedział. Obiecał, że jutro tę kwestię wyjaśni. Zdumiewający jest fakt, że komuś odpowiedzialnemu za sprawy reklamy w środkach publicznego transportu w Warszawie przyszło do głowy, że sytuacja potencjalnie sugerująca, że dojdzie do homoseksualnego pocałunku, może być uznana za światopoglądowo niedopuszczalną bądź gorszącą w przestrzeni publicznej – oburza się sodomita, radny Miasta Warszawy Krystian Legierski. – Obserwujemy podświadome, głęboko zakorzenione uprzedzenia wobec homoseksualizmu – dodaje.

 

Ustami radnego Legierskiego dewianci wyrażają swoje niezadowolenie z tego, że istnieją odporni na homolobby ludzie, którzy chcą chronić Polaków przed zalewem promocji rozmaitych aberracji. Pederaści nie potrafią jak widać zrozumieć, że są jeszcze ludzie, w których widok dwóch mężczyzn w geście zarezerwowanym dla kobiety i mężczyzny nie wywołuje aplauzu, ale niesmak. Skoro lewackie środowiska oburzają się na obecność krzyża w miejscu publicznym, obłudnie tłumacząc, że może on obrażać ludzi niewierzących, to dziwne, że te same środowiska promują zachowania, które budzą autentyczne obrzydzenie wśród znacznej większości Polaków.

 

 

Źródło: wPolityce.pl

ged/kra

Wesprzyj nas!

Będziemy mogli trwać w naszej walce o Prawdę wyłącznie wtedy, jeśli Państwo – nasi widzowie i Darczyńcy – będą tego chcieli. Dlatego oddając w Państwa ręce nasze publikacje, prosimy o wsparcie misji naszych mediów.

Udostępnij

Udostępnij przez

Cel na 2025 rok

Po osiągnięciu celu na 2024 rok nie zwalniamy tempa! Zainwestuj w rozwój PCh24.pl w roku 2025!

mamy: 32 506 zł cel: 500 000 zł
7%
wybierz kwotę:
Wspieram