Kryzys w edukacji to nie tylko spory z rządem, protest czy niskie nauczycielskie pensje, które odstraszają od zawodu niejednego zdolnego absolwenta uniwersytetu. To również głęboka zapaść światopoglądowa niemałej części polskich pedagogów, która objawia się zblatowaniem jednego z nauczycielskich związków zawodowych z lewicową ideologią różnych odcieni (dawniej czerwieni, dziś tęczy).
Zamęt dotyka tak struktur jak i ludzi. Jaka więc będzie Rzeczypospolita, skoro wpływ na wychowanie młodzieży już wiele lat temu uzyskała skrajna lewica? Czy w ogóle możemy mieć jakąkolwiek nadzieję na przyszłość?
Wesprzyj nas już teraz!
W 51. numerze „PCh24 Co Tydzień” prezentujemy pogłębioną refleksję nad polską edukacją. W e-tygodniku znajdą Państwo między innymi tekst dr Marcina Jendrzejczaka pt. „Jak naprawić polską edukację?”. Oprócz tego w tekście pt. „Czerwone karty polskiej edukacji. Ideowa historia ZNP” Michał Wałach opisuje dzieje komunistycznych sympatii organizacji. Ponadto w dwóch kolejnych tekstach z działu „Temat Numeru” autorzy analizują kwestie związane z zagrożeniami płynącymi z aplikacji technicznych nowinek w szkołach – zachęcamy więc do lektury tekstu Bogny Białeckiej pt. „Efektywna nauka z tabletem? Niekoniecznie” oraz Marcina Austyna pt. „Pokolenie e-dziennika”.
Aby pobrać 51. numer magazynu „PCh24 Co Tydzień” wystarczy kliknąć TUTAJ.