Piłkarz Bayernu Monachium, Robert Lewandowski jest rozchwytywany nie tylko przez futbolowych menedżerów, ale także przez reklamodawców. W rozmowie z magazynem „Logo” przyznał jednak, że w tym drugim przypadku zawsze chętniej rozważa propozycje z polskich firm niż zagranicznych.
Piłkarz, jak sam przyznaje, nie ma zbyt wiele czasu, by brać udział w kampaniach reklamowych. – Jeśli mogę, nie przeszkadza mi to w żaden sposób w treningach, to mogę poświęcić czas na dodatkowe rzeczy, ale tylko wtedy – podkreśla.
Wesprzyj nas już teraz!
Lewandowski nie ukrywa, że jeśli idzie o oferty reklamowe, zawsze priorytet mają te od polskich firm. – Jest wiele ofert, ale ja wybieram marki, z którymi chcę współpracować. Jeśli zgłasza się polska firma, to na pewno chętnie się zastanowię, będzie miała przywilej w stosunku do firm zagranicznych. Satysfakcjonujące jest wspieranie polskich firm – ocenił napastnik Bayernu Monachium.
Robert Lewandowski w przeszłości udowadniał swoje przywiązanie do wartości. Wziął miedzy innymi udział w wielkiej i bardzo popularnej akcji „Nie wstydzę się Jezusa”, w której publicznie przyznał się do swojej wiary.
Źródło: Logo
ged