Każda działalność na rzecz rodzin, wspierania ich integralności i ochrona przed antykatolickim trendami spotyka się z wielką agresją po stronie lewicowo-liberalnej. Tak było i tym razem. A poszło o celną uwagę na temat „Mody na sukces” i jej udziału w promocji rozwodów. Między innymi o tej sprawie na antenie PCh24.TV opowiadał Paweł Ozdoba, prezes Centrum Życia i Rodziny.
Gość programu „Jaka jest prawda?” w rozmowie z red. Marcinem Austynem przypomniał, że podczas niedawnej konferencji na temat nierozerwalności małżeństwa wskazał, że w latach 1987-2021 w serialu „Moda na sukces” odnotowano 99 ślubów, 42 rozwody, 17 unieważnień ślubów. I że w szczycie zainteresowania jeden odcinek w Polsce oglądało codziennie prawie 5 milionów widzów.
Tym stwierdzeniem prezes CZiR wywołał lawinę hejtu. Onet, Newsweek, Wirtualne Media, ale także Plotek i Pomponik (sic!) oraz jeszcze kilka portali urządziło szyderczą kampanię pod adresem prezesa i Centrum Życia i Rodziny.
Wesprzyj nas już teraz!
– Co chciałem przez to wyrazić? Że przez kilka dekad serwowano milionom Polaków pogląd, że żonę lub męża można zmieniać jak rękawiczkę i że rozwód to „normalna” sprawa. Bo przecież taki komunikat płynął z tego serialu: życie to ciągłe podążanie za emocjami i miłostkami, zmiany partnerów, brak stałości i zobowiązań – wskazuje Paweł Ozdoba.
Wypowiedź szefa CZiR na konferencji stała się pretekstem do zmasowanego ataku na rodzinę, małżeństwo, na ich tożsamość, trwałość i nierozerwalność. To pokazuje, jak bardzo siły rewolucyjne obawiają się siły tradycyjnych wartości.
Więcej o sprawie tylko na PCh24 TV. W programie mowa też o uległości polskiego rządu wobec postulatów środowisk LGBT i sprzedawaniu konserwatywnych wartości ze cenę pozyskania unijnych środków.
Zobacz cały program:
MORAWIECKI uległ lobby LGBT? Rząd sprzedał duszę za pieniądze z Brukseli? || Jaka jest prawda?