Samsung uruchamia w Polsce usługę Samsung Pay i planuje zdobyć milion użytkowników w rok – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. Gazeta zauważa, że Koreańczycy rzucają wyzwanie Google`owi, Apple`owi i Blikowi.
„Rzeczpospolita” we wtorkowej publikacji zwraca uwagę, że Samsung Pay, nowa usługa płatności mobilnych od najpopularniejszego w Polsce producenta smartfonów, „może ostro namieszać na rynku”. „Koncern, który w lutym uruchomił cyfrowy portfel Samsung Wallet, do którego użytkownicy dodają karty pokładowe i lojalnościowe, teraz wzbogaci go o kluczową opcję – możliwość realizowania transakcji” – czytamy.
Jak ujawnia w rozmowie z „Rzeczpospolitą” Marcin Garbarczyk, VP Head of Mobile Experience w Samsung Electronics Polska, koreańska firma wchodzi z tym rozwiązaniem „na bezprecedensową skalę”.
Wesprzyj nas już teraz!
„Start Samsung Pay w naszym kraju może wydawać się mocno spóźniony – na dobre zadomowiły się tu już konkurencyjne rozwiązania, jak Apple Pay czy Google Pay, a królem płatności jest rodzimy Blik. Marcin Garbarczyk twierdzi jednak, że Samsung nie obawia się rywali i celuje w co najmniej milion użytkowników w ciągu pierwszego roku działalności nowej usługi” – pisze „Rz”.
Źródło: PAP