2 stycznia 2013

Amerykańska Rada ds. Relacji Amerykańsko-Islamskich wykupiła reklamy na 25 autobusach w Chicago. Zaprezentowane materiały promocyjne przedstawiają osoby ubrane w sposób zachodni, podpis głosi „Moim dżihadem jest budowanie przyjaźni”.

Kampania szefa Rady Ahmeda Rehaba jest odpowiedzią na akcję konserwatywnej bloggerki Pameli Geller. Dzięki niej na autobusach miejskich pojawiła się seria banerów o treści „Defeat Jihad”. Według muzułmanów, celem ich akcji jest „odebranie dżihadu muzułmańskim i antymuzułmańskim ekstremistom. Ironiczne ale nie zaskakujące jest to, że postrzegają oni dżihad tak samo”.

Wesprzyj nas już teraz!

Rehaba zachęca muzułmanów do odpowiedzi w ramach serwisu twitter.com, oparzając wpisy Tagiem #MyJihad. „Chodzi o położenie nacisku na inteligentne i oparte na wiedzy zrozumienie islamu, jego doktryn i praktyk w mediach, kręgach edukacyjnych oraz opinii publicznej” – twierdził przewodniczący Rady ds. Relacji Amerykańsko-Islamskich.

Muzułmanie liczą, że w przyszłości ta sama akcja zagości w Nowym Jorku, San Francisco, Houston, Seattle i w Waszyngtonie.

źródło: euroislam.pl

mat

Wesprzyj nas!

Będziemy mogli trwać w naszej walce o Prawdę wyłącznie wtedy, jeśli Państwo – nasi widzowie i Darczyńcy – będą tego chcieli. Dlatego oddając w Państwa ręce nasze publikacje, prosimy o wsparcie misji naszych mediów.

Udostępnij

Udostępnij przez

Cel na 2025 rok

Po osiągnięciu celu na 2024 rok nie zwalniamy tempa! Zainwestuj w rozwój PCh24.pl w roku 2025!

mamy: 32 506 zł cel: 500 000 zł
7%
wybierz kwotę:
Wspieram