Amerykańska Rada ds. Relacji Amerykańsko-Islamskich wykupiła reklamy na 25 autobusach w Chicago. Zaprezentowane materiały promocyjne przedstawiają osoby ubrane w sposób zachodni, podpis głosi „Moim dżihadem jest budowanie przyjaźni”.
Kampania szefa Rady Ahmeda Rehaba jest odpowiedzią na akcję konserwatywnej bloggerki Pameli Geller. Dzięki niej na autobusach miejskich pojawiła się seria banerów o treści „Defeat Jihad”. Według muzułmanów, celem ich akcji jest „odebranie dżihadu muzułmańskim i antymuzułmańskim ekstremistom. Ironiczne ale nie zaskakujące jest to, że postrzegają oni dżihad tak samo”.
Wesprzyj nas już teraz!
Rehaba zachęca muzułmanów do odpowiedzi w ramach serwisu twitter.com, oparzając wpisy Tagiem #MyJihad. „Chodzi o położenie nacisku na inteligentne i oparte na wiedzy zrozumienie islamu, jego doktryn i praktyk w mediach, kręgach edukacyjnych oraz opinii publicznej” – twierdził przewodniczący Rady ds. Relacji Amerykańsko-Islamskich.
Muzułmanie liczą, że w przyszłości ta sama akcja zagości w Nowym Jorku, San Francisco, Houston, Seattle i w Waszyngtonie.
źródło: euroislam.pl
mat